Extreme Flight yak 54 88"

Ik spaar zo wel een DPSI uit, welke met 2,4 Ghz niet nodig is mbt storingen.

Hier heb je het wel even fout over de werking van een DSPI / powerbox.
Storingsonderdrukking is maar 1 van de functies ervan. Vergeet ook niet dat de 2.4Ghz de connectie is tussen vliegtuig en zender. Vanaf de ontvanger naar de servo's blijft alles gelijk ;-). Ik ga er mij niet over uitspreken of het echt nodig is in een 88" vliegtuig, daarvoor zijn er hier al genoeg topics vol met discussies ;-) (even zoeken)

Ik ga er mij niet over uitspreken of het echt nodig is in een 88" vliegtuig, daarvoor zijn er hier al genoeg topics vol met discussies ;-) (even zoeken)

Ik durf het wel hoor:D Bij een 88inch met 5 servo's hoef je je over het doorbranden van de ontvanger geen zorgen te maken:D

Grt.

Ook niet met 5 servo's van het type Hotec 5955TG die nogal wat stroom trekken???

Nope, nog niet. En bij mijn 2.2m Yak ging het ook goed met 10 minuten extreem agressief sturen. Was met een Powerbox sensor switch, kun je ook mooi 2 lipootjes aan hangen.

In mijn 3.2 meter Extra met 13 digitale servo's wordt het een ander verhaal, maar daar is iedereen het ook wel over eens:D (op Henri na;))

Grt.

Volgens de manual 6,7 inch, dus 17 cm. : "You will need to use standoffs to get the motor to 6.7 inches from the firewall to the engine thrust washer"

Back