Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@mikeking111 : Als ik de auto een zetje geeft rijd ie soms erg schokkend weg tot 40 km/h en sneller wil de auto niet omdat hij rond de 40 km/h weer begint te schokken..
jammer genoeg niet....
@Gonzo Dit is pas mijn 2e auto, ik had eerst een rustler waar ik ook een eZRun combo had besteld. Toen deze aankwam werkt deze ook niet. Weer terug gestuurd en een nieuwe gekregen.
Toen nog een leuke 2,4 ghz gekocht via het forum die niet werkte, en toen had ik het even gehad met RC.
Toen heb ik de Rustler verkocht omdat offroad toch niet helemaal was wat ik zocht en onroad wou proberen en vandaar deze auto gekocht. Waar alweer iets niet werkt...
heb je timing nou ook geprobeerd?? ik weet niet of het hier aan kan liggen maar hebben we dat ook uitgesloten.
Heb het net weer opnieuw ingesteld, heb alle timing waarde's geprobeerd en elke keer doet hij het zelfde. Voor de rest staat het zo als in de tabel behalve de drag force brake staat uit.