eZRun hapert/schokt bij het wegrijden..

@mikeking111 : De Rustler is idd verkocht.

@Gonzo : Ik heb niet super veel verstand van RC moet ik je wel even vertellen :p

trouwens bij optrekken is het toch wel normaal als je in het begin van het optrekken een beetje schokt (soms niet altijd) toch?

@mikeking111 : Als ik de auto een zetje geeft rijd ie soms erg schokkend weg tot 40 km/h en sneller wil de auto niet omdat hij rond de 40 km/h weer begint te schokken..

@mikeking111 : Als ik de auto een zetje geeft rijd ie soms erg schokkend weg tot 40 km/h en sneller wil de auto niet omdat hij rond de 40 km/h weer begint te schokken..

Misschien toch een indicatie dat Roelof gelijk heeft over de accu's. Bij wegrijden trekt de regelaar veel stroom en op hoge snelheid ook. Zijn de accu's slecht dan kan dat een probleem zijn.

Toch?

kan het zijn. Weet je wat misschien makkelijker is ffe naar een modelbouw winkel gaan vragen voor een andere accu zo niet ffe een andere motor om te testen en je weet het.

Maar ik vind het dan zo vreemd, want 2 van de accu's gebruikte ik ook in mijn rustler daarop zat een 13.5T. De rustler deed het verder prima en zonder problemen....

maakt niet uit. ga gewoon eens naar een modelbouwwinkel in de buurt en vraag of ze even een andere accu erin willen gooien. Als dit niet helpt een andere motor. Dan weet je wat het is.

Edit:

maak niet uit" slaat niet op het vorige bericht.

jammer genoeg niet....

Toch wel een must als je electro rijdt vind ik. Je vindt er al voor minder dan 10 euro, en die werken prima . Neem gewoon de goedkoopste uit de zelfbouw of supermarkt. Die meten niet zo precies als een Fluke ofzo, maar meer als goed genoeg als hobby.
Dat zal je helpen bij zaken zoals dit, en ook makkelijk om een idee te hebben of je batterijen vol of leeg zijn, je batterypacks nog in balans zijn enz.
Zonder te meten kan je in feite weinig zinnigs zeggen over een electrisch systeem.

Oke, ik zou morgen toch te rijden met iemand dus dan test ik wel even met zijn accu.
Hopen dat het morgen werkt en zo niet dan maar weer een nieuw setje kopen..Dure hobby :(

Toch iedereen bedankt voor de hulp!

waarom nieuw setje gewoon een nieuw motortje dat is voldoende. als je toch met een vriend gaat rijden test je zijn motor toch even. als hij dat toestaat ;)

@Gonzo Dit is pas mijn 2e auto, ik had eerst een rustler waar ik ook een eZRun combo had besteld. Toen deze aankwam werkt deze ook niet. Weer terug gestuurd en een nieuwe gekregen.

Toen nog een leuke 2,4 ghz gekocht via het forum die niet werkte, en toen had ik het even gehad met RC.

Toen heb ik de Rustler verkocht omdat offroad toch niet helemaal was wat ik zocht en onroad wou proberen en vandaar deze auto gekocht. Waar alweer iets niet werkt...

@Gonzo Dit is pas mijn 2e auto, ik had eerst een rustler waar ik ook een eZRun combo had besteld. Toen deze aankwam werkt deze ook niet. Weer terug gestuurd en een nieuwe gekregen.

Toen nog een leuke 2,4 ghz gekocht via het forum die niet werkte, en toen had ik het even gehad met RC.

Toen heb ik de Rustler verkocht omdat offroad toch niet helemaal was wat ik zocht en onroad wou proberen en vandaar deze auto gekocht. Waar alweer iets niet werkt...

ben jij ook zo'n iemand die altijd pech heeft. Had ik ook hoor kocht mijn buggy 1ste keer rijden knak as gebroken. nieuwe as erop. Weer rijden poeefff daar ging me Esc. Alles gellukkig garantie. Maar al die problemen is niet leuk.

Ik zou maar eens contact opnemen met de verkoper, hij heeft verzwegen dat het om een defect product ging.

Back