hallo,
ondertussen al wat vluchten verder en heeel wat tentoonstellingen.
ik ga aan het motorgedeelte wat verandering brengen
de motor loopt vrij warm en het toerental krijg ik niet optimaal.
de uitlaat zit dan ook naast de motor en de uitlaatbocht loopt achter het motorschot door en keert terug naar voren ( niet optimaal dus)
ik ga de uitlaat nu proberen te monteren ACHTER het motorschot (uitlaatpijpje komt dan wel aan de zijkant van de romp uit vermoed ik nu)
nu zit er een 3w kelkje op de carbu, maar zet ik beter een langere op, of geen??
de carbu vangt nu wel lucht rechtstreeks op de carbu, dus niet vanuit de romp.
ondertussen al wat vluchten verder en heeel wat tentoonstellingen.
ik ga aan het motorgedeelte wat verandering brengen
de motor loopt vrij warm en het toerental krijg ik niet optimaal.
de uitlaat zit dan ook naast de motor en de uitlaatbocht loopt achter het motorschot door en keert terug naar voren ( niet optimaal dus)
ik ga de uitlaat nu proberen te monteren ACHTER het motorschot (uitlaatpijpje komt dan wel aan de zijkant van de romp uit vermoed ik nu)
nu zit er een 3w kelkje op de carbu, maar zet ik beter een langere op, of geen??
de carbu vangt nu wel lucht rechtstreeks op de carbu, dus niet vanuit de romp.