FPV, multicopter videos enz

Filmpje van zondag met veeeel wind !!
moest de vlucht afbreken door het :onweer:
spullen snel ingepakt en rennen naar de auto hahaha

Ik heb een F550 omgebouwd naar Y6 en nu voorzien van een tarot gimbal met GoPro en wil nu mijn FPV spullen van mijn quad overzetten om hiermee te gaan FPVen.
In wil mijn vliegtijd wel graag verhogen want de 5 a 6 minuten die ik nu haal vind ik wat aan de krappe kant. ( zit je er net lekker in.. ) ik vlieg met 4s 3000 Mah tot zo'n 25% capaciteit

Wat weegt nu jouw gehele setup ? , gezien ik wil kijken naar andere Lipo's en probeer hier en daar nog wat aan gewichts besparing te gaan doen.

@ Leonairo

hoeveel mijn naza F550 nu weegt weet ik niet precies (kan vanavond wel ff checken voor je)
vlieg zelf met 4s 4000mah 25C (ROBBE) en +/- 8minuten

Uploaded with ImageShack.us

ook met heavy wind als de motoren echt huilen (zie foto)

groeten Metall

Laatst bewerkt:
welk video bewerkings programma gebruiken jullie??

beste leden
met welke video bewerkings programma bewerken jullie je video's

eerder deed ik dit met windows movie maker , maar sinds kort geeft deze alleen zwart beeld wel geluid :(
dus ik zie niet wat ik aan het bewerken ben.
nu heb ik al updates uitgevoerd enzv maar niks verhelpt het zwarte beeld:shock:

ik gebruik windows 7

nu heb ik een gratis video bewerkings programma gedownload maar deze vind ik minder .... geen leuke effecten

weet iemand een fijn video bewerk. prog. ? liefst gratis

m.v.g Nick

Hoi Metall,

Ik ben wel nieuwsgierig natuurlijk, vandaar de vraag om te zien wat er een beetje mogelijk zou zijn gezien de opbouw (een beetje) overeen komt.
Zojuist nog even gewoigen en ik kom op zo'n 2,4 kilo vliegklaar. ( en dat is nog zonder FPC set )

Groet Leon.

Bevestiging Gopro

Filmpje van zondag met veeeel wind !!
moest de vlucht afbreken door het :onweer:
spullen snel ingepakt en rennen naar de auto hahaha

Was benieuwd welke mount jij gebruikt om je gopro en Lipo op te hangen?
Kun je mij een URL geven?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik had nog een vraag: hoe het kan dat me quadcopter of 1:34 ging flippen ik vloog heel rustig
mischien dat jullie het aan de video kunnen zien

Een goede avond mensen (alhoewel een goede avond is het niet echt voor mij)

Mochten er morgenvroeg / middag mensen zich geroepen voelen om op t'sand mee naar mijn quad te komen duiken dan zou ik dat zeer tof vinden.
Ben namelijk beeld verloren boven het water en hij is dus vervolgens los in het water gevallen en mss met veel geluk toch nog ergens op de zijkanten naast het water maar dat denken we niet aangezien we niets van de beeper enzo hoorden.

Hopelijk vinden Roni en Dirpam op hun gopro beelden nog iets van de gebeurtenis en rijden we deze nacht nog naar daar met pil lichten en anders ben ik daar morgen middag zoiezo om te gaan zwemmen naar de quad.
Wie dus mee wil zoeken is altijd welkom.

Het gaat om een flip fpv frame inc alle fpv gear en gopro camera. Frame is zwart met oranje poten.

Mvg Dave

Dave , heb de video's bekeken , ik had je niet in beeld , ik kom morgen mee zoeken ;)

Heb wel een ander leuke opname gevonden , zal het zo posten :)

jaja in men short in het water.
Dirk ziet ook niets op de beelden.
Morgen kom ik wss halen en dan rijden we weer naar daar.
Mijn vrouw en zoontje gaan ook mee want die gaan genieten van de natuur daar als ge da goed vind :)

Ok, ik denk dat ik van het weekend maar eens ga kijken waar wat gewicht gewonnen kan worden, bedankt voor het wegen.

Graag gedaan :wink:

kleine FPV-test vandaag gedaan met GAUI 540H
heb een dubbele lipo-pack gemaakt aan me originele pootjes
voor langere vliegtijd (2x 3s/2200Mah)
had geen plaats meer onder de GAUI, omdat er een fpv-cam en me IMMERSION ontvanger 'nu' zitten
(en door de CRANE II moet je chineese vingertjes hebben om daar een lipo tussen te krijgen)

jammer genoeg weer een bak met wind maar zo krijg 'ik' wel Finger-Spitzen-gefuhl :robot:!!!!

@andaInC:
Ik hoop voor je dat je de FLIP nog strakkis vindt met de lampen!!!!!!
waar is t'sand eigelijk ??

Al goed dat ik er nog mee kan lachen .
Al is het wel groen dat ik lach.
Morgen zoeken en als we niets vinden ga ik maar weer bouwen maar zal toch een paar weken duren voor ik weer vliegklaar ben denk ik zo.

Back