Funjet meeting bij mvcb

Ik kom ook onder voorbehoud dat mijn vrouw niet net die datum kist om te bevallen
Ik neem mee de L39 of ik die dan vliegend heb wet ik nog niet
en ik neem mee een f117

als ze bevalt komen we bij jouw kijken, is ook soort modelbouw toch.. zijn de kistjes die je noemt FUNJETs?

Als er trouwens interesse bestaat in een 3D demootje van m'n 200cc Yak (in de pauze ofzo) dan hoor ik het wel.....

yakzaterdagf_10_.JPG

volgens mij heeft dit nog minder met funjet te maken, dan liever een snelle electro jet als demo dan dit.

Maar voor de rest zijn het mijn zaken niet, ik kan er toch niet zijn

@Peter; de Yak zou ik alleen in de pauze vliegen, de rest van de dag vlieg ik gewoon met mijn beide Funjets. Daarbij vroeg ik of het was toegestaan in de pauze, ik kom niet simpelweg met een mededeling dat ik met een kist kom die niets met een Funjet te maken heeft, volgens mij gaat dan het idee van de Funjet-meeting verloren. Maar goed, ik ben niet van de organisatie, Pieter en/of Jan bepalen het beleid;)

Klopt, toen had ik nog geen Funjet, achteraf gezien wel spijtig, maar wellicht komt er nog een nieuwe speedmeeting dit jaar:)

Is het niet toepasselijker om een speedjet in de pauze te laten vliegen?

Hans Litjens met Scout en turbine (600 km/u)
of dat duitse vliegertje die tegen de 700 gaat?

GJ

Is het niet toepasselijker om een speedjet in de pauze te laten vliegen?

Hans Litjens met Scout en turbine (600 km/u)
of dat duitse vliegertje die tegen de 700 gaat?

GJ
ik heb toevallig filmpje van hans .... oordeel zelf, dit gaat echt hard. het duitse vliegertje ken ik niet, heb jij daar een filmpje van?
mocht jan het geen probleem vinden ... dan vindt ik het goed, maar ik vindt wel dat het hoofdbestandsdeel "funjet" moet zijn. hier is het eigenlijk voor georganiseerd. verder hoop ik op een leuke, gezellige dag en lekker vliegweer.

dTHWBSluUjU[/media] - Very, very, very fast Turbine powered RC Jet

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat duitse ding gaat nog een tikkie harder.
2 weken geleden waren we bij Bert van Didden en ook die zei dat dat ding echt vreselijk hard ging maar volstrekt veilig was.
Ergens staan filmpjes van die duitser maar ik kan ze even niet vinden.

Zo'n jet lijkt me interessanter en toepasselijker dan een hoverend vleugelmodelletje.

GJ

als alex zijn capriolen wil vertonen tijdens de lunch heb ik daar geen moeite mee, als het hoofdbestandsdeel maar funjet is ..... verder wil ik niet teveel regeltjes invoeren, gewoon lekker veel vliegen (liefst wel veilig) met een hoop lol.

Dat duitse ding gaat nog een tikkie harder.
2 weken geleden waren we bij Bert van Didden en ook die zei dat dat ding echt vreselijk hard ging maar volstrekt veilig was.
Ergens staan filmpjes van die duitser maar ik kan ze even niet vinden.

Zo'n jet lijkt me interessanter en toepasselijker dan een hoverend vleugelmodelletje.

GJ

Is het deze soms ?
S98-g_Zn_Aw[/media] - INFERNO + BEHOTEC JB 180 TURBINE

Laatst bewerkt door een moderator:
mannen,

die niet FUNJET turbine kist kan NIET, geluid enz... verder als het geen FUNJET is hoort het helaas niet thuis op deze dag.

we hebben een club, regels, toestemming van bestuur enz.. kan dus echt niet!!

Laatst bewerkt:
Back