Nou, heb er 1 besteld en betaald, ben benieuwd of het wat is

Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je even tijd hebt zou ik wachten op de dual conversion synthesized versies van Corona (6 en 8 kanaals). Deze is bijna klaar en zal binnenkort op de markt komen.
Ben.
Zou anders wel lachen zijn, een ontvanger die at random gaat zoeken naar signalenik zie nog maar 1 verbeterpuntje in mijn geval: de "tune" knop steekt iets uit (logisch, anders kun je 'm niet bedienen). daar mijn lipo naast de ontvanger ligt zou de ontvanger onwillekeurig gereset kunnen worden door een iets opzij schuivende accu. mijn remedie: een nylon afstandsringetje rond het knopje plakken. dan is contact uitgesloten.
Is Bidproduct niet gewoon de producent voor 'merken' als Corona en United Hobbies?voorlopige conclusie: bidproducts.com = een uitstekend verkooppunt en de corona hardware ziet er goed uit. afmetingen LxBxH: 2 1 euromunten hoog en 2 euromunten lang en breed. de prijs: een lachertje25 dollar, das nog geen 17 euro.
Heb je het knopje wat langer ingedrukt gehouden? Je moet het knopje een sec of 2 ingedrukt houden, dan gaat hij heeeel snel knipperen (meer een soort flikkeren). Als het ledje continu gaat branden heeft hij de frequentie gevonden.
Ik heb er nu 2 in mijn dlg's gebouwd, maar er nog niet mee gevlogen (rara). Ik kan dus nog geen ervaringen delen.
Ehhh......is de promars wel FM of is het een AM uitvoering. In het laatste geval kan het niet werken.
35 MHz ontvanger bij 35 MHz zender (of andere band)?