Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zoals ik al vermelde een carbon en aluminium COPTERX gekocht voor het bedrag van 46,00 incl. verzending....
Dus het hoeft niet duur te zijn.
Succes met de zoektocht.
En deze discussie gaat eindelijk de goede kant op, de spijker wordt helemaal op de kop geslagen.
Waarom veel geld uitgeven als het niet hoeft.... we leven hier in een maatschappij van:
"wat jij kan, kan ik beter..."
en daar moeten we vanaf.
Bij deze shop
Abeyerr: Wij verkopen RC Helicopter Parts, RC Battery, RC Blade. eBay Winkel
29,99 verzendkosten en een koopprijs van 17,75.
Okok, dat is 47 en niet 46 euro... maar blijft goedkoop
En hier staat er nog 1 voor nog minder, en je moet geluk hebben dat je hem voor weinig op de kop kunt tikken.
ARF CF Copterx Trex 450 3D RC elicottero 450SE V2 Align - eBay, Radiocomandi, Modellismo dinamico, Giocattoli e Modellismo. (Eindtijd 06-aug-09 11:28:57 CEST)
Succes ermee.
Waarom zeg ik telkens 3D dicipelen? Omdat 3D razend populair en iedereen het daarom moet en doet, maar er zeer weinig zijn die het werkelijk kunnen. Hier tref je dus ook de grootste groep idioten die zich profileren als zij die het weten, maar rustig in staat zijn om profielbladen op een 3D heli te zetten en dan vervolgens de helicopter de schuld geven als het niet wil. En als tweede omdat je dit soort geluiden opvallend weinig van schaalvliegers hoort.
Overigens ook de echte serieuse 3D vliegers hoor je nooit met dit soort onzin aankomen.
Voor de beginner bestaat er geen enkel verschil tussen een helicopter van 200 euro en een helicopter van 2000 euro. Een beginner crasht niet wegens een vermeende slechte kwaliteit van de helicopter, maar door een stuurfout die hij overcorrigeert en vervolgens in paniek raakt. Voordat hij de innerlijke rust weer heeft gevonden ligt de helicopter al op de grond. Welke helicopter maakt niets uit. Dit gebeurd al voordat de eerste tekenen van slijtage van zelfs de slechtste helicopter zich kunen vertonen.
Het enige technische wat uitmaakt voor een beginner is het formaat van de helicopter. Het is een feit dat een Align T-rex 500 rustiger in de lucht hangt dan een E-sky King V2. Niet omdat het een Align is, maar omdat het ding bijna de dubbele rotordiameter heeft van een King V2.
Dan kom je al heel snel in een gebied terecht van de wat duurdere heli's.
Als iemand zo "idioot" is dat hij het leuk vind om figuren te gaan vliegen, dan hoop ik wel dat iedereen hem adviseert om dat met geschikte spullen te doen.
Spullen die de bijkomende krachten aankunnen.
Is voor iedereen beter en veiliger.
styreta zei:copterX is gewoon zo goedkoop qua productie. De winkels plakken er alleen verschillende prijskaartjes op. Wat de gek er voor wil betalen.
Maarja, als ik zie wat voor klappen mijn Trex 450 SE V2 krijgt als ik een beetje ruw met mn knuppels omga dan wil ik daar echt geen goedkope aftrekkels aan blootstellen.
Het is net waar je comfortabel mee bent.
Nee geduld, en de vakantie periode is een goede periode.JenS zei:dus je meot een zeer zekere hoeveelheid geluk hebben wil je een copterx krijgen voor een paar tientjes
Vraag en aanbod, heb je vast wel ergens geleerd.
En iets een goedkoop aftreksel noemen is niet netjes, het zijn gewoon goedkope helicopters.....
Kijk als je echt 3d wilt gaan vliegen met in het achterhoofd misschien zelfs wedstrijden, dan is het makkelijker om een duurdere, meer algemenere helicopter aan te schaffen.
Dan kan namelijk iedereen je helpen met de afstelling e.d.
Echter kun je natuurlijk ook een niet alledaags merk kopen, en zelf alles uitvinden, doe je een hoop ervaring op, en ontdek je misschien weer dingen die de heli nog beter maken dan de bestaande "dure" heli's.
Maaaaar, als je niet vliegen kunt, en je moet nog vanalles leren, is het niet handig deze "dure" helicopters te kopen, de onderdelen zijn namelijk ook niet goedkoop......
En een copterx voor een paar euro, kun je ook repareren voor een paar euro.
Koop er gewoon 10 rotorbladen bij voor 15,00 euro, en nog wat ander snelkapotgaant spul, en je bent bij een flinke crash een paar euro kwijt, kijk dan leer je het ook wat makkelijker allemaal, want je durft wat langer door te gaan.
En die copterx was natuurlijk een voorbeeld, anders wordt er gezegt dat ik wordt gesponserd......
Ik had alweer heel wat neer getikt, maar ik heb er geen zin meer in.
Iemand die zwaar in god gelooft breng je ook niet op andere gedachten. Zo is het hier ook. Helivliegen is op dit moment religie. Iemand die een goedkope machine verafschuwd zal deze ook nooit serieus een kans willen geven. Ergo: zal ook nooit weten waar hij over praat.
Ik had alweer heel wat neer getikt, maar ik heb er geen zin meer in.
Iemand die zwaar in god gelooft breng je ook niet op andere gedachten. Zo is het hier ook. Helivliegen is op dit moment religie. Iemand die een goedkope machine verafschuwd zal deze ook nooit serieus een kans willen geven. Ergo: zal ook nooit weten waar hij over praat.
Ik vlieg zelf met en HK450 Ik kan zeggen dat hij het veel beter doet dan de "Align Trex 450 XL HDE" die ik ook gehad heb.
Conclusie die je daaruit kunt trekken is dat Align de heli veel beter gemaakt heeft in de laatste jaren. (En voor die ontwikkeling betaal je)
De HK450 is een goedkope kloon van de 450S. Enkele onderdelen zij slechter dan die van align. Deze vervang je gewoon voor align parts en dan heb je een prima heli voor weinig geld.
Groeten Wilbert.