Productaankondiging ***Gopro Hero 4***

Vaak is dat wel zo. Alleen het productie ervan stopt ook, dus voorraad slinkt heel snel.
True, maar als de prijzen van de 2e hands 3+ een beetje zakt wellicht een goeie upgrade van mobius naar gopro. Ik hou ze sowieso in de gaten!

Mijn stagiair wees me vandaag op dit filmpje:

Ik zie een heel verschil in beeld, maar hoe het zit met accessoires zoals gimbals weet ik niet. Dit filmpje heeft me wel een beetje aan het denken gezet. Ik zal zelf niet voor een 4 gaan, maar voor een 3+. Alleen het filmpje zet me wel aan het denken.

Laatst bewerkt door een moderator:
In het filmpje gebruikt de Sony camera een optisch stabilisatie systeem. Deze werkt zover ik heb begrepen echter niet (goed) tegen vibraties op een fpv frame.

Daarnaast zijn er veel minder gimbals enzovoort verkrijgbaar.

Mijn stagiair wees me vandaag op dit filmpje:

Ik zie een heel verschil in beeld, maar hoe het zit met accessoires zoals gimbals weet ik niet. Dit filmpje heeft me wel een beetje aan het denken gezet. Ik zal zelf niet voor een 4 gaan, maar voor een 3+. Alleen het filmpje zet me wel aan het denken.

Accessoires en gimbal zij gewoon uitwisselbaar met de 3.

Zelfs de 4 silver met lcd past bijvoorbeeld gewoon in de huidige Zenmuse.

I want! Jammer van die balk onder in de video, maar het idee is duidelijk. Die GoPro 4 is geweldig, wat een kleuren!

EDIT nog meer snoepgoed:

Filmpjes van omgevingen met wat minder kleur:

Volgens mij is die video van Helipal (eerste) behoorlijk aangepakt in post productie (color grading etc), die kleuren komen echt niet zo uit de camera denk ik. Neemt absoluut niet weg dat het er werkelijk waar fantastisch uitziet! Ik heb helaas geen 4k scherm, maar daarop zal het helemala briljant zijn en zal je echt veel verschil gaan zien tov 1080p.

Het laatste filmpje vind ik kwa kleur dan weer heel erg tegenvallen..! Ben zeer benieuwd naar de eerste gedetailleerde review en vergelijkingen!!

Ik zag net dat ze naast de Black en Silver ook een gewone Hero uitbrengen.
Iemand enig idee hoe deze zich verhoud in vergelijking met de Mobius of SJ4000?
Kan er eigenlijk niet echt een vergelijk voor vinden, zal nog wel te vroeg zijn, maar ben erg benieuwd hoe deze moeilijke licht situaties handeled.
Vind de Mobius prima, maar daar is alles mee gezegd ...

Ik zag net dat ze naast de Black en Silver ook een gewone Hero uitbrengen.
Iemand enig idee hoe deze zich verhoud in vergelijking met de Mobius of SJ4000?
Kan er eigenlijk niet echt een vergelijk voor vinden, zal nog wel te vroeg zijn, maar ben erg benieuwd hoe deze moeilijke licht situaties handeled.
Vind de Mobius prima, maar daar is alles mee gezegd ...

Het is de opvolger van de white.
Ik heb hier wel een vergelijking gevonden met de 3+ black

@mods
Kan dit niet bij foto en video. Ik kon de topic al niet vinden, omdat ik verkeerd zocht.

Maar dit is wat ik bedoelde met kwetsbaarheid van een LCD scherm :D.

klopt, zullen overal inmiddels wel weg zijn, er waren er maar 100 voor de hele benelux! wij kregen ook maar enkele blacks. wat ik begreep krijgen we binnen enkele weken(hoop met ongeveer 2) weer een nieuwe levering. maar ik weet niet hoeveel er dan komen;)

Back