Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ben je toch weer snelNiet op voorraad! Net gebeld![]()
Daar zit ook wat in BorisB, Gopro is bewezen goed. Maar je betaald ook een stukje voor het merk, ze hebben marketing etc. Wil je zekerheid: neem een Gopro, wil je goedkoop gaan testen en neem je met iets minder genoegen dan kan je deze overwegen.
Persoonlijk vind ik het heel moeilijk, heb nog te weinig vliegervaring. En nog 0 ervaring met filmen vanaf een drone. Dan is het misschien handig om goedkoop te beginnen. Net zoals dat ik begonnen ben met vliegen met een Hubsan.
Chipset of de CMOS?Ja klopt je betaalt wel wat voor het merk, maar de chipset wat erin zit is al tussen 200 en 300 euro! Een chinees kan gewoon niet goedkoper dan dat gaan! Er is simpelweg geen alternatieve goedkopere chip momenteel, anders had je allang ook voor de gopro 3 een chinees alternatief gehad.
Chipset of de CMOS?
Niet alleen de afmetingen zijn belangrijk voor de Zenmuse. Ook het CG en gewicht.Ik las het ook gisteren. Ik heb de afmetingen nog niet vergeleken, want dan zou hij mooi in een Zenmuse gimbal passen. Ben erg benieuwd wanneer deze zou uitkomen. Voor mij persoonlijker veel vriendelijker voor mijn portemonnee.
De GoPro hero 3 gebruikt de Ambarella A7 chipsetDeze is momenteel de leading en die gebruikt gopro ook! Als een chinees wil produceren dan is het minstens 300 euro verkoop waarde. Dan zit je niet ver onder de gopro, dus is het niet interessant voor ze. Er is een fabrikant wat ze gebruikt en dat is AE S7 of iets. Kost bijna net zoveel als de gopro.
Video Security and Surveillance IP-Camera Solutions | Ambarella
Het gaat om video processing chipset!