Graupner / GM Racing XG-6i (race spec) 2.4Ghz

Beste Ernst

Bedankt voor je reactie zelf ben ik er al mee aan de gang geweest om de stangetjes op de servo te verzetten op de buitenste afstelmogelijkheden. Het is nu al een heel stuk verbeterd echter op de zender zelf kan ik niks ontdekken hoe ik dat zou moeten veranderen. Ik heb de graupner xg-6i (race spec) 2.4Ghz dus zonder digitaal display ik kan wel de stuuruitslag veranderen maar de gas- rem servo krijg ik niet voor elkaar.

Groeten den bosch

Met een heel klein beetje moeite kan je de gebruiksaanwijzing op de site van Graupner vinden. Kijk HIER maar even.

Ik heb daar de laatste pagina van de Engelse beschrijving opgezocht en vond daar de onderstaande uitleg hoe je de uitslag van je stuurservo kunt instellen. Nu moet het volgens mij wel lukken.

344bb86a9af40a4.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ernst,

Ik heb de zender nieuwt gekocht, dus met gebruiksaanwijzing erbij.
deze is idd hetzelfde als wat jij me stuurde.
De stuurservo is me duidelijk, maar dat is het probleem ook niet.
Mijn probleem is de Gas/rem servo.
Hoe krijg ik die uitslag groter?

Gr Denbosch.

Daar geeft de gebruiksaanwijzing inderdaad geen antwoord op. Ik ben bang dat het dus niet mogelijk is om die uitslag in te stellen. Toch een beetje vreemd hoor dat je dat alleen bij de stuurfunctie kan.

Toemen heeft het keurig opgelost voor me, ze hebben een paar dingen bij m'n rem verandert, nu remt hij eerder dus maakt de kleine uitslag niet meer uit.

Hallo,

Ik ben van plan om me GM Racing XG-6i race aan te kopen.
Is dit een aanrader? Zijn jullie er tevreden over?
Zijn er dingen die je mist op de zender? Iets wat je niet kan en bij een andere zender wel kan..?

wat vinden jullie nou precies van deze zender
wat zijn de + punten en wat de - punten
ik wil deze namelijk ook gaan kopen maar weet nog
niet echt iets van de kwaliteit enzo.

alvast bedankt ! :)

MvG ,

Hackroader

btw ik weet het ; oud topic.. en dubbel ((-.-)) :p

Laatst bewerkt:
Back