F
Flying Scotsman
Guest
Koos hij gaat lekker, mooie vorderingen. En het tempo, ligt bijzonder hoog. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je voor de aanmoedigingen Henk, en ach het tempo valt wel mee hoor, soms heb je meer tijd soms wat minderKoos hij gaat lekker, mooie vorderingen. En het tempo, ligt bijzonder hoog.![]()
Klopt het is inderdaad een heel “fijn” friemel werkje Henk, maar ook dit gaat weer goed komen hoorIk spreek uit ervaring dit is een “fijn” werkje![]()
Dank je Peter, ik doe mijn bestJe bent weer lekker bezig Koos, het ziet er weer mooi uit hoor.![]()
Dank je PeterDat fijne werk gaat je goed af. Het staat er strak bij. Gr. Peter
Dat idee had ik eigenlijk ook al dus gelijk gisteravond nog maar ff aan het knutselen geweest en de rolletjes op 10mm ingekort:mooi hoor,maar ik vraag me wel af hoe deze manier van stapelen eruitziet als je hangmatten van 10 mm breed neemt
Dank je PeterDat ziet er een stuk beter uit Koos![]()
Ook jij bedankt Henk
Dank je Sjors, ik snap wat je bedoelt, het net is op de laatste foto iets “te” strak aangetrokken waardoor het lijkt dat deze te kort is, echter als hier de hangmatten inzitten dan druk je het zo naar beneden zodat je dat niet meer zietDit is zo'n klus die ik in te toekomst ook nog ga krijgen.
Maar de Admiraal heeft er ervaringt mee dus die doet het voor me ( hoop ik )
Ik doe alleen een zwart geschilderde lat op de bodem zodat het net aansluit op de bodem.
Maar aldesnietemin ,netjes gedaan
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. blijkbaar zou er een CA-lijm verwijderaar bestaan, maar ik heb geen idee wat dit zou zijn.maar waarmee heb jij de lijmresten CA lijm verwijdert na de plaatsing Vd koperen plaatjes
Dankjewel DaveIk had even niet meer gekeken, maar 't ziet er allemaal mooi uit, Koos !![]()
Ha die Henk, de overtollige lijm heb ik in grote lijnen verwijderd met Aceton.Hallo Koos, ben een beetje lui aan het worden en misschien staat het in jou verslag, maar waarmee heb jij de lijmresten CA lijm verwijdert na de plaatsing Vd koperen plaatjes. Nu ik klaar ben met mijn Vic , ga ik verder met mijn andere dame, en daar moeten ook de bekende plaatjes op.![]()
Zie bericht aan Henk, Herman.Daar ben ik ook wel benieuwd naar. blijkbaar zou er een CA-lijm verwijderaar bestaan, maar ik heb geen idee wat dit zou zijn.
Toen ik ze aanbracht had ik alleen nog maar gewone CA-lijm van de bouwmarkt. Met mate gebruikt (enkel een dotje in het midden van het plaatje) heb ik amper lijmvlekjes.Ik had ze wel gelijmd met de dunnere versie van Zap, maar volgens mij is Slo-Zap beter, die schijnt niet zoveel te vloeien, maar daar kan @Herby63 meer over zeggen volgens mij.