na al die maanden vlieg i dan toch wel erg mooi en strak.
ben blij dat je toch door gezet heb.
ben blij dat je toch door gezet heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
eerste probeersel is een feit, nu alleen nog kijken waarom de camera zo slechte kwaliteit heeft gefilmd.
Bedoel je het gehakkel af en toe? Lijkt op een te langzaam geheugenkaartje...is dat ook als je het filmpje thuis op je PC bekijkt?
Hoe stabiliseer je de av200? gebruik je de wookong hiervoor?
Mooi gebouwd trouwens!
nee dat gehakkel is de cameraman die niet weet welke kant die op moet
Bedoel meer de qualiteit van het filmpje, is op YT en raw bestand niet netjes scherp.
Moet zeggen nu ik de unisens-E module gebruik, word het er wel een stuk makkelijker van.
Ding is verdorie accuraat.. Heb alarm op verbruik en voltage staan. Normaal bleef ik wel zo dat ik de v-sen unit kon zien,maar met de TBs wil ik toch wat verder, en dna is telemetrie wel makkelijk idd!
Erg mooi! Heb je de continue autofocus aanstaan op de EOS-M?
Waar stel jij die alarm in emil als ik het vragen mag ?
Misschien foto's van je instellingen ?
We zijn weer wat verder, regelaars zitten op het powerboard en zitten vast op de centerplates, ook de FC plaat zit erboven op alleen deze buigt op de randen aangezien die daar nergens vastzit, als het goed is heeft de wookong maar 1 meet unit dus die moet dan maar in het midden.
center met armen woog samen 2300 gram dit is lichter dan ik had verwacht, ik denk dat mijn vlieggewicht straks met camera rond 5 a 5,5 kilo zit.
centerunit met deksel erop:
![]()
onderkant centerunit, accu draden en draden voor de ubec voor picloc.
![]()
Centerunit bovenkant regelaars en daarboven FC plaat met stroomtoevoer voor wookong ubec.
![]()
![]()
middendeel en armen los:
![]()
middendeel armen vast gaat zeer soepel!:
![]()
Dryfit met gimbal:
![]()
![]()
![]()