heavy lift oktocopter

Bedoel je het gehakkel af en toe? Lijkt op een te langzaam geheugenkaartje...is dat ook als je het filmpje thuis op je PC bekijkt?

nee dat gehakkel is de cameraman die niet weet welke kant die op moet:)

Bedoel meer de qualiteit van het filmpje, is op YT en raw bestand niet netjes scherp.

nog foto van die dag:

20119_326726124108646_379039893_n.jpg

Waar stel jij die alarm in emil als ik het vragen mag ?
Misschien foto's van je instellingen ?

Moet zeggen nu ik de unisens-E module gebruik, word het er wel een stuk makkelijker van.
Ding is verdorie accuraat.. Heb alarm op verbruik en voltage staan. Normaal bleef ik wel zo dat ik de v-sen unit kon zien,maar met de TBs wil ik toch wat verder, en dna is telemetrie wel makkelijk idd!

nog een clipje, bij de molen stond de gimbal opeens niet recht meer ook te zien, rest is perfect.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er al aardig uit! Je ziet toch dat de pan wat moeite nog heeft en de focus is niet overal even goed. Maar voor een copter die net vliegt niet slecht!
Je hebt durft wel zo over het water! Mooie locatie! Jammer dat het wat bewolkt was, anders zou het er denk ik nog mooier uitkomen.

we hadden het nogal koud aan de vingers vroor -2 en waaide en daardoor was het allemaal wat moeilijker sturen. gelukkig nog wat mooie beelden kunnen schieten. ben al erg blij met het behaalde resultaat, maar zijn nog wat verbeteringen waar ik mee bezig ga.

Waar stel jij die alarm in emil als ik het vragen mag ?
Misschien foto's van je instellingen ?

Sorry even niet gezien...
(mocht ik geen antwoord geven, pb me dan even het draadje, dan geef ik even publiekelijk antoord, hebben de anderen er ook wat aan)

Dat kan in de unisens software (gelinkt aan de pc), of ook gewoon in de zender... In het telemetrie menu..
Word ook redelijk goed uitgelegd in de manual.. mits je beter duits kan als ik ;)

Connectoren

Dat is een mooi apparaat geworden!
Er is alleen een paar keer gevraagd waar je die connectoren vandaan hebt gehaald om de armen mee te verbinden, maar ik heb er geen antwoord op kunnen vinden.
Zou je dit willen delen?

We zijn weer wat verder, regelaars zitten op het powerboard en zitten vast op de centerplates, ook de FC plaat zit erboven op alleen deze buigt op de randen aangezien die daar nergens vastzit, als het goed is heeft de wookong maar 1 meet unit dus die moet dan maar in het midden.

center met armen woog samen 2300 gram dit is lichter dan ik had verwacht, ik denk dat mijn vlieggewicht straks met camera rond 5 a 5,5 kilo zit.

centerunit met deksel erop:
98426360.jpg

onderkant centerunit, accu draden en draden voor de ubec voor picloc.
12072447.jpg

Centerunit bovenkant regelaars en daarboven FC plaat met stroomtoevoer voor wookong ubec.
17767909.jpg

77303596.jpg

middendeel en armen los:
19252038.jpg

middendeel armen vast gaat zeer soepel!:
34978258.jpg

Dryfit met gimbal:
83513936.jpg

85099804.jpg

83593734.jpg

Toch ziet dat raar uit. Ik zou alle armen zelfde lengte hebben gemaakt omdat het optisch oog wil ook wat. Dan lijkt ie tenminste een ronde vorm te hebben van boven. Dit ziet toch raar uit vind ik.

Laatst bewerkt:
Back