Het 1:12 Topic

Zo, de Team Assocaited RC12R5.1 zit in elkaar!

Hij is erg mooie geworden en is perfect in balans! Morgen maar eens trainen voor de EPS in Schernbeck (DE).

735866756_6_f0ut.jpeg

Groet Robert

:o

Kwijl..

Mooi man!

: droogt toetsenbord even af:

Ben ineens zomaar jaloers:oops::oops::oops:

Groet,
Robert

Edit: zit die foambumper niet erg los? ik bedoel, die klapt toch gewoon naar binnen?

Hoezo zou de foambumper naar binnen klappen?
Die zit gewoon netjes vast door de Body Post's met een bodyclip om te zorgen dat hij niet omhoog schiet :).

Groet Robert

na, misschien niet dan, maar dat was het eerste wat ik dacht, middelste gedeelte klapt bij een botsing gewoon naar binnen in de richting van de transponder

Groet,
RObert

Right :)

was ook echt me laatste keer wat een gedoe die dingen.
by the way leuke weekend was het :)
nu de Pro ten ombouwen naar World GT en 1/12 naar lipo 13.5T
de M05 Pro is al klaar zoals je zag

Veel 1:12 competities zijn nog met cellen.

Vandaag heb ik de Asso 5.1 gezien en die ging goed !
Ook heb ik Lipo met 10.5 gezien en Booster en dat gaat op zich niet verkeerd al moet de vertanding wel wat hoger.

CRC Carpet Knife XL

Hallo allemaal,

Heb al met veel interesse dit topic gelezen, maar niet alles is geheel duidelijk voor me.
Dit is het eerste jaar dat ik 1/12 ga rijden en wilt dit met een "CRC Carpet Knife XL" doen. Nu wil ik met de volgende electronica gaan rijden: LRP X11 type 10.5t, LRP SPX stock spec. regelaar, Sanwa zender type MX-3FHSS. Nu heb ik al een Interlect 5000mAh 40c single cell lipo besteld en wil ik deze gaan toepassen met boven genoemde electronica. Maar nu zit ik toch met een aantal problemen die hier ik eerder in dit topic heb gelezen.

Hoe zit het met de voltage afslag van de regelaar? Is 3.7 volt niet te weinig voor de regelaar zodat hij sowieso in de voltage cut-off slaat?
Is 3.7 volt niet te weinig voor de ontvanger en de servo? Moeten deze misschien ook apart gevoed worden?
Welke servo kunnen jullie mij aanraden, ook gelet op bovengenoemde mogelijke problemen?
Ook lees ik her en der wat over een booster. Is dit een condensator of iets anders? En welke booster zou in aanmerking komen voor mijn electronica? Of is een externe lipo accu voor op mijn ontvanger een betere optie dan een booster?
Al met al nog wat onduidelijkheid, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mochten jullie meer info van mij nodig hebben dan hoor ik het graag!

En de groeten van Ben!

Laatst bewerkt:
Veel 1:12 competities zijn nog met cellen.

Vandaag heb ik de Asso 5.1 gezien en die ging goed !
Ook heb ik Lipo met 10.5 gezien en Booster en dat gaat op zich niet verkeerd al moet de vertanding wel wat hoger.

Frans, in Vegas reden ze met de 13,5 en 1 cell lipo en de vertanding die ze daar hadden was bijna 1:1, haha. Spur van 70 met pinion 55 ofzo.
Xenon was er ook en die had helemaal grote pinions nu, zo groot dat je er een euro/ quarter dollar in kon leggen....
Dus met 1 cell lipo moet je aardig anders gaan vertanden......

Back