Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha mooi Dennis, dat moet een aardige botsing geweest zijn. Het Hk 250 framepje zo te zien dus voor 13 euro is ie weer als nieuw![]()
mijn eeste echte lawn dart xb
Tom
Dit is de diatone van multirotorparts. Opzich een sterk frame hoor, heeft al vele crashes overleeft!
Zo zat mijn f450 ook in de grond na de crash. Zelfs de sj4000 cam begraven.ik zal mezelf eerst even snel voorstellen, ik ben tom al een eeuwighijd lid van dit forum maar ik lees vooral, ik vlieg 90% van de tijd een klein acro quadje en afentoe een grote home made vleugel.
ik doe alsof ik goed kan acro vliegen maar ik ben vooral goed in het in de grond boren van me quad![]()
hierin dus:
![]()
![]()
![]()
mijn eeste echte lawn dart xb
Tom
@ Fint, die crash leek net of het hoorde, ik dacht hij gaat achteruit vliegen![]()
Oops.. Maar slotracers.nl kan je vast wel aan een nieuwe boven plaat helpen.frontaal op een metalen hooiruif vond ie niet leuk
eergisteren ook m'n eerste crash mogen meemaken... M'n F450 werd plots meegenomen door de wind, voor ik het goed en wel doorhad (is m'n eerste quad, wss overmoedig geweest en em te hoog gevlogen) wist ik niet meer wat voor en achter was (op 100m afstand zie ik het verschil niet meer tussen rode en witte armen...).
Aangezien een kk2.1 geen rth heeft dan maar beslist em "gecontroleerd" te laten landen/crashen, de laatste 20m zat ie achter de bomen en zag ik niets meer.
resultaat: lipo geplooid (vuilbak dus), 3 props kapot en de bodemplaat (flamewheel) heeft een barst... al bij al valt de schade nog mee, dankzij het quadframe onderstel dat de grootste klap heeft opgevangen (en geen schade heeft!).
Lesje geleerd: eerst leren lopen, dan pas rennen (of zoiets)![]()
Ik zal je even honderden euro's besparen in de toekomst, zomaar gratis
Kijk, dat is een goeie tip die ik nog niet wist.. [emoji106]Ik zal je even honderden euro's besparen in de toekomst, zomaar gratis![]()