Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

en je vliegt er heel ff mee en dan wil je beter.... je groeit heel snel uit een wat mindere brill ;) kan je beter goed beginnen waar je jaren lol van kunt hebben inplaats van denken: dat heb ik weer het beeld valt echt tegen.. had ik nou maar....

heb zelfde gehad als ik dus nog een x mag kiezen dan maar gelijk een goeie:thumbsup:

De Predator dan maar nemen.
Heb ik zelf ook en moet zeggen dat ik nog geen behoefte heb aan een andere bril omdat het beeld tegenvalt of zoiets.

Pas als ie kapot is ga ik voor een nieuwe kijken :D

en je vliegt er heel ff mee en dan wil je beter.... je groeit heel snel uit een wat mindere brill ;) kan je beter goed beginnen waar je jaren lol van kunt hebben inplaats van denken: dat heb ik weer het beeld valt echt tegen.. had ik nou maar....

heb zelfde gehad als ik dus nog een x mag kiezen dan maar gelijk een goeie:thumbsup:

Hmmm, ik heb even op youtube gekeken.. en eerlijk gezegd is het beeld niet heel slecht. Dit is de teleporter v3: 18ObIORrbXQ[/media] Phantom & Fatshark Teleporter V3 - Range test! - YouTube

En ik ga denk ik de predator v2 halen, Dus die is vgm net iets beter, maar eerlijk gezegd is de teleporter v3 ook goed genoeg, lijkt me?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, ik heb even op youtube gekeken.. en eerlijk gezegd is het beeld niet heel slecht. Dit is de teleporter v3: 18ObIORrbXQ[/media] Phantom & Fatshark Teleporter V3 - Range test! - YouTube

En ik ga denk ik de predator v2 halen, Dus die is vgm net iets beter, maar eerlijk gezegd is de teleporter v3 ook goed genoeg, lijkt me?
dat is niet het beeld wat je door de bril ziet, want dat is opgenomen op de gopro onboard :)

dominator v2 heeft momenteel het beste beeld, aangezien de dominator hd niet te krijgen is.

Zoals ik al zei, de ferrari is sneller, maar dat betekend niet dat de porsche ineens traag is ;)

De dominator is misschien de betere bril, maar dat maakt de Predator nog geen slechte bril ;)

Ik zie als ik op zit te letten alles ruim op tijd aankomen in mn predator iig :)

Mis? Niks behalve minder goed beeld / minder resolutie dan een Dominator
Als je toch iets wilt kopen: doe dan een Dominator
Resolutie is het zelfde, het beeld is kleiner maar hoeveel dat in de praktijk verschilt weet ik niet. Ik las dat je ook met de dominator nog steeds naar een scherm in het donker kijkt met dus de zwarte randen er omheen?
Naarmate het beeld groter is zal het effect meer zijn alsof je naar een groter (non-hd) scherm kijkt; dus het is ietwat scherpte vs weergave formaat denk ik.
(Het is de teleporter die een lagere resolutie heeft.)

Toch is het beeld scherper en beter: meer field of view (breder) 25 tov 30

(Dit is wat ik van ons MCOL clubje hoor) praktijk ervaring dus

Zie ook:

Oke, maar als een groter fov beter is, is dan de attitude met 35 graden fov dan niet de betere? als we kijken naar leverbare modellen. Dan kun je bovendien de ipd bijstellen als de standaard niet optimaal is.
Als ik m'n predator v2 vervang zou ik misschien gaan voor: de attitude of ff doorsparen voor een zeiss oled.
Maargoed, voor meer €'s is bijna altijd wel wat beters te krijgen en als je die hebt en wilt uitgeven, gewoon doen :) Met de predator v2 heb je in ieder geval een redelijk formaat beeld en gewoon de normale resolutie dus dat is toch best oke. Of wacht op de tweedehands dominators.

Laatst bewerkt:
De attitude is minder gek genoeg:
Meer fov met dezelfde resolutie en dus minder scherp
Ander lens systeem ook

Dominator: check ;)
Kopen: check ;)
En dat veranderd met de komst van de Dominator HD... Keuzes genoeg

Heyudude ik heb de attidude heb geen probleem met scherpte hoor vind het juist beter dat wat breder is

Als je ermee tevreden bent: prima! Houden zo.
Ik heb ze beide naast elkaar vergeleken en ik vond de Dominator het fijnste.

Vergeet ook niet de wisselbare module van een Dominator als pluspunt.
De vergelijking compleet (en let even op de Image quality bij de de 2 genoemde brillen):

Screen_Shot004.jpg

Back