Het Moppen-Topic

Twee kleine jongens staat bewonderend naar het sneeuwlandschap te kijken.
Zegt de ene tegen de andere;als we hier eens onze naam in plastten?
Ok, zegt de andere, maar wil jij dan mijn plasser vasthouden?
Ik kan nog niet schrijven.

Zit een oude vrouw van 82 in de taxi, eenmaal op de bestemming aangekomen zegt die taxichauffeur: dat is dat 18,50 mevrouwtje, maar er wordt niet gereageerd.
Nogmaals: dat is dan 18,50 mevrouwtje, maar weer geen reactie.
Hij kijkt achterom en ziet de vrouw met haar benen wijd, rok opgetrokken en haar enorme onderbroek opzij getrokken op de achterbank zitten, ze zegt: kan ik hier misschien mee betalen ?
Zegt die taxichauffeur: heeft u niets kleiners !?

Lekker verwennen

Op een avond, komt Louise thuis van haar werk en vindt haar kinderen gewassen, de was in de wasmachine als ook andere was in de droogkas. Het avondmaal staat op het fornuis en de tafel is gedekt. Ze was erg verrast! De reden hiervoor was dat Richard een artikel had gelezen waarin stond dat vrouwen die full-time werken en ook nog al het huishouden moeten doen, 's avonds veel te moe waren om nog te vrijen. De avond verliep ZALIG en Louise genoot ervan.

De volgende dag op haar werk, vertelde ze alles aan haar collega's:
"Het was GEWELDIG! Het eten was heerlijk en daarna deed Richard zelfs nog de afwas! Ook hielp hij de kinderen met hun huiswerk, vouwde de kleren en heeft zelfs opgeruimd. Het was gewoon een PERFEKTE avond!
"Maar wat gebeurde er daarna?"
"Oh, ... dat was ook perfekt! Richard was veeeeeels te moe!"

mvg
Frederik

Komt een vrouw bij de dokter

Vrouw; dokter ik wil graag grotere borsten hebben.
Dokter; dan moet u elke dag met wat wc-papier over uw borsten strijken.
Vrouw; werkt dat echt???
Dokter; het heeft bij uw reet ieder geval wel gewerkt.

Hans

Laatst bewerkt:
Vorige week was m'n vader in Belgie en op de terugweg in een Belgische alcoholfuik gereden:
Agent: Meneer heeft U gedronken?
M'n vader: Nee
Agent: Ok, een prettige avond nog, rijdt U maar door...

(dit is géén grapje, maar echt zo gebeurd)

:mrgreen:

Seksuele voorlichting

Kleine Marijke, 6 jaar, komt thuis van school.
Ze hebben 's ochtends in school voor het eerst voorlichting gehad en moeder vraagt belangstellend hoe het is gegaan.
'Ik schaamde me dood,' antwoordt Marijke.
'Eric van hierover zei dat de ooievaar de baby's thuis brengt, en Annie zei dat je ze in het ziekenhuis moet kopen.'
'Maar Marijke toch, dat is toch niet iets om je dood voor te schamen?' zegt moeder lachend.
'Nee, maar ik durfde niet vertellen.... dat wij zo arm zijn dat papa ze zelf moet maken.'

Groetjes Hans.

Een koppel dat al 20 jaar getrouwd was, lag op een avond samen in bed, wanneer de vrouw plots voelde dat haar man haar begon te betasten zoals hij al heel lang niet meer gedaan had.
Het kriebelde eerst een beetje als zijn vingers begonnen in haar nek, en dan langzaam naar beneden schoven langs haar rug. Dan streelde hij haar schouders en nek, zijn hand schoof langzaam over haar borsten.
Daarna schoof zijn hand naar haar linker arm, streelde opnieuw langs de zijkant van haar borst, schoof zo langzaam langs haar zijde naar beneden over haar achterste, langs haar been tot aan haar enkel.
Daarna schoof zijn hand langs haar linkerbeen langzaam naar boven, stopte als hij bovenaan was en begon opnieuw onderaan haar rechterbeen op dezelfde wijze.
Toen, halverwege haar rechterbeen, stopte hij plots, rolde op zijn zij terug en begon naar de tv te kijken.

Zijn vrouw was intussen natuurlijk lichtjes opgewonden geraakt door al zijn gestreeld, en vroeg met zachte, liefhebbende stem:

"Schat, dat was heerlijk. Waarom ben je gestopt?"

Hij antwoorden : "Ik heb de afstandsbediening gevonden..."

mvg
Frederik:D:D

Mijn vriendin en ik waren al meer dan een jaar met elkaar en besloten het erop te wagen. De huwelijksdatum werd vastgelegd maar er was 1 ding dat mij parten bleef spelen. Haar bloedmooi, jonger zusje.
Mijn toekomstige schoonzusje was 22, droeg ultrakorte minirokjes en liep gewoonlijk zonder beha. Als ze in mijn buurt was, gebeurde het regelmatig dat ze zich bukte en mij een hemels zicht op haar lekkers gunde. Dat kon geen toeval zijn. Ze deed zoiets nooit bij anderen. Op een dag belde het kleine zusje om te vragen of ik even langs kon komen om de huwelijksaankondigingen met haar te doorlopen.
Ze was alleen thuis toen ik toekwam en fluisterde dat ze gevoelens en verlangens voor mij koesterde die ze niet kon overwinnen. Ze bekende mij dat ze 1 keer met mij naar bed wilde voor ik zou trouwen en haar zuster tot mijn vrouw zou nemen.
Met hese stem zei ze: Ik ga naar boven, naar mijn kamer. Als je nog een laatste wilde beurt wil, storm dan de trap op en neem me....?
Ik stond als aan de grond genageld, kon mijn oren niet geloven, terwijl ik haar heupwiegend de trap op zag gaan. Op de bovenste trede stroopte ze haar panty af en gooide die mij toe.
Ik stond een ogenblik perplex, draaide me dan om en beende recht naar de voordeur.
Ik opende de deur en liep naar mijn auto. Daar stond mijn hele schoonfamilie verzameld. Ze klapten allen in de handen. Met tranen in de ogen legde mijn schoonvader zijn arm om mijn schouder en sprak: Wij zijn zo blij dat je onze kleine test hebt doorstaan. We kunnen ons geen betere schoonzoon wensen!?

Moraal van dit verhaal:

Bewaar je condooms altijd in de auto !!!!

komen twee vrachtwagens elkaar tegen in een steegje,
en kunnen elkaar niet passeren,
en geen van beide wil achteruit gaan,
dan pakt de ene chauffeur demonstratief een krant en gaat lezen en laat de truck staan,
zegt de andere chauffeur:als je hem uit hebt,mag ik hem dan lezen???!!

Jef neemt zijn vrouw mee voor een romantische avondwandeling.

Ze belanden op een bankje in het park, alwaar zij verzucht :

'Liefste, dit doet me denken aan ons eerste afspraakje toen we

zo verliefd waren dat we het meteen al met elkaar deden.

' Jan begrijpt de hint. Hij pakt zijn vrouw op en vleit haar neer in
het gras.

Juist als hij bij haar is binnengedrongen, kijkt hij in het licht
van een felle zaklantaarn.

'Politie ! Jullie zijn er gloeiend bij.

Dat is 50 euro boete voor meneer en 500 euro boete voor mevrouw.

' Jan reageert verbaasd :

'Waarom hoef ik slechts een tiende van de boete van mijn vrouw te
betalen ?',

Waarop de agent zegt : 'Omdat ik U hier voor het eerst betrap !!!

Mvg
Frederik
Het is maar hoe je het bekijkt he

Back