Het Moppen-Topic

traploper1.gif
:confused:

Hmmm, ik had aan een aantal mensen vooraf gevraagd of het filmpje werkte, en dat deed het, maar kennelijk moet je dan toch ingelogd zijn.......jammer, vond hem erg leuk:D

heey ik weet een leuke grap
waarom zijn paracetamol wit
<
<
<
<
<
<
<
zwarte werken niet haha
oke dit is een grap dus geen rasartiest bedoelt
gr joost whahahahahahahahaha

Laatst bewerkt:
heey ik weet een leuke grap
waarom zij paracetamol wit
<
<
<
<
<
<
<
zwarte werken niet haha
oke dit is een grap dus geen rasartiest bedoelt
gr joost whahahahahahahahaha

Wist niet dat een paracetamol praten kon:o:o:o

Hij: Laten we er eens een mooi weekend van maken!

Zij: Das een fantastisch idee!!

Hij: Goed, dan zien we elkaar maandag terug!!! mvg
Frederik

Op pensioen

drie oudjes zien mekaar terug na lange jaren :

wat doe jij sinds je op pensioen bent ?
de eerste zegt : ik fotografeer
de tweede zegt : ik tuinier
de derde zegt : ik doe opsporingswerk...
ah ! en in wat ?
iedere dag zoek ik mijn bril, mijn wandelstok, mijn valse tanden, mijn hoorapparaat, mijn
sleutels...

mvg
Frederik

/

Een vrouw wil zich laten opereren, want ze vindt dat haar vaginale lippen te groot zijn.

Ze vraagt aan de dokter om de verrichting, geheim te houden:" Ik wil niet dat iemand het weet."
"Mevrouw, wij zijn gebonden aan beroepsgeheim."
Na de operatie, ziet de vrouw, 3 rozen naast het bed op het nachtkastje staan.
Ze roept de dokter: "Ik had u toch gevraagd om met niemand over mijn operatie te spreken."
"Maak u maar niet ongerust, ik heb niemand iets gezegd.. De eerste roos is van mij omdat u zo moedig bent geweest. De tweede is van mijn verpleegster die mij geholpen heeft."
"En de derde roos?"
"Deze komt van iemand uit de afdeling 'Brandwonden'.. Om u te bedanken voor zijn nieuwe oren."

mvg
Frederik

Van de radio:

De hele klas van Jantje krijgt de opdracht om een opstel over paniek te schrijven. Iedereen doet het braaf, de mooiste verhalen komen voorbij. Jantje heeft echter alleen wat cijfers op z'n papier staan:

1,2,3 15,16, 18, 20, 21, 31

De juf snapt er niets van, en roept Jantje erbij. Hij legt uit:

"Nou juffrouw, ik heb één, twee, drie zussen thuis, van 15, 16 en 18.. doordat ze in hetzelfde huis wonen, zouden ze allemaal ongesteld geworden moeten zijn op de 20e of 21e, alleen het is nu al de 31e.. reken maar dat er paniek is in huis!"

Ruzie

Ik vroeg mijn vrouw wat ze wilde voor haar verjaardag.
Ze antwoorde, iets dat van 0 naar 130 gaat in 3 seconden.
Ik heb haar een personenweegschaal gekocht.
Het is zo dat onze ruzie ontstaan is!!!

Op een dag vraagt een meisje aan haar mama:

"Mama, vanwaar komen de allereerste ouders?"

"Wel," antwoordt haar mama, "God heeft de eerste mensen, Adam en Eva, op de wereld gezet.

Adam en Eva hebben dan kinderen gekregen die op hun beurt ouders geworden zijn enzovoort, enzovoort.

Het is zo dat de humane familie is ontstaan."

Twee dagen later stelt het meisje dezelfde vraag aan haar vader.

Deze antwoordt: "Kijk, miljoenen jaren geleden evolueerden de apen langzaam tot wat de mensen vandaag zijn."

Het meisje staat perplex en loopt snel naar haar mama:

"Mama, waarom zeg jij me dat de eerste mensen door God op de wereld werden gezet, terwijl papa zegt dat mensen eigenlijk van de apen afstammen?"

Haar moeder antwoordt met een glimlach:

"Dat is heel simpel liefje. Ik heb je verteld over mijn familie en papa over de zijne!"

Mvg
Frederik

moppen

De kinderen op school moesten een woord opschrijven waar fruit in voor kwam,dus er kwamen diverse woorden zoals fruitmand,fruitschaal etC.
Maar marietje had het woord fruitsnotneus.De juf.vroeg hoe kom je erbij zo'n woord.Ach juf.als ik niet door loop zegt mijn zus altijd fruitsnotneus loop door
vr.gr.adrie

Back