Het Moppen-Topic

Een man gaat naar de dokter en zegt: "Ik kan 's avonds niet goed slapen want ik zie allemaal rare dromen." "Wat ziet u dan allemaal?" "Ik zie allemaal schapen die aan het voetballen zijn,"
"Oké," zegt de dokter, "ik geef u pillen en die moei u vanaf vandaag slikken." "Kan ik die pillen ook niet vanaf morgen slikken?" vraagt de man, "Waarom?" vraagt de de dokter verbaasd. "Het zit namelijk zo," zegt de manp 'Vandaag spelen ze de finale/'

Een man kreeg nieuwe buren, een echtpaar van middelbare leeftijd.
Inmiddels wonen ze er al een tijdje en het volgende valt op:
Elke keer als ze samen thuiskomen tilt hij haar rok op, frommelt daar wat onder en gaan naar binnen.

Op een dag trok hij de stoute schoenen aan en beende op de nieuwe buurman af en vroeg hem waarom hij steeds onder de rok van zijn vrouw zit als ze thuiskomen.

De buurman zei : mijn vrouw heeft een houten been en bovenin zit een haakje waar de huissleutel aan hangt.

Bram en Mark, dikke vrienden, staan te liften. Een Italiaan met een Ferrari stopt en neemt ze mee. Al gauw vliegt de auto over het asfalt. 100, 120, 140, 170, 200, 250 km/h. Mark wordt bleek:
"D-d-dit is mijn bestemming", zegt hij, "ma-ma-mag ik er hier uit?"
De auto stopt en Mark stapt uit, Bram rijdt met de Italiaan verder. Tien kilometer verder vliegt de bolide uit de bocht tegen een boom. Bram en de Italiaan zijn op slag dood.

Een paar dagen later wordt Bram begraven. Natuurlijk komen Mark en zijn vrouw Sara ook op de begrafenis. Bij de condoleance zien ze dat Manon, de weduwe van Bram, een schitterende bontjas draagt.
"Hoe kom je daaraan?" vraagt Sara.
"Van de levensverzekering", zegt Manon, "ze hebben goed uitbetaald."
"Zo", zegt Sara tegen Mark, "en jij moest zo nodig uitstappen!!"

mvg
Frederik

In Wognum hebben ze er een paar nieuwe straatnamen bij:

- Dirk Scheringa weg
- Jelle Hendrickx weg
- Hans van Goor weg
- DSB weg
- Werk weg
- Geld weg

Groetjes Hans.

een man zit met zijn 16 kinderen in de trein.
de hele wagon zit vol met al de kinderen.
er komt een oude man binnen en hij kan nergens zitten want alle plaatsen zijn bezet door de kinderen, dus de man moet staan.
op eens rijd de trein over een wissel en de man glijd van zijn stok.
de vader helpt hem overeind, en zegt tegen de man:
als u onder u stok een rubbertje maakt glijd uw de volgende keer niet meer uit.
de man zegt boos: als u een rubbertje had gebruikt kon ik normaal zitten!!!

een man in de supermarkt is zn vrouw kwijtgeraakt,
hij loopt met zn karretje door de winkel te zoeken,
botst op t karretje van andere man,
hij zegt sorry maar ik zoek mn vrouw,
zegt andere man das toevallig ik ook,
hoe ziet je vrouw eruit vraagd de andere,
nou heel knap,lange benen,flinke tieten,lang haar,kort rokje,hoge hakken,
maar hoe ziet jouw vrouw er eigenlijk uit???!!!
zegt de man,
dat is niet belangrijk,we gaan eerst die van jou zoeken!!!!!!

Heeft U de laatste tijd erg veel liefde voor mooie auto´s, valt u graag mooie meisjes lastig, bent U te lui om te werken en heeft U erg veel last van een grote groeiende verzameling autoradio´s? Ga dan nu naar de dokter en laat U onderzoeken. Mogelijk heeft U de Marrokaanse griep.

Mevr Borst zit in de tweede kamer te vergaderen en ze roept ineens heel hard erectie. Zegt de voorzitter u bedoelt zeker correctie. Helemaal niet, schreeuwt ze. Ik ben het slappe gelul zat

Ogentest

Bekijk aandachtig de foto:

780588451500500vyip.jpg

>
>
>
>
>
>
>

Heb je de billen van het meisje op de achtergrond gezien?

Scrol dan naar beneden.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Indien Ja
>
>
>
>
>
>
Maak dan maar een afspraak bij de oogarts, want het is de schouder van het meisje dat de foto neemt.

Maar natuurlijk bestaan er nog veel meer van dit soort leuke foto's, Zoek maar even op google en dan specifiek bij afbeeldingen ;)

Back