Het Moppen-Topic

Een Vlaamse landbouwer wordt bezocht door de Economische Inspectie.
> >> Hij wordt gecontroleerd, of hij zijn werknemers wel correct betaalt.
> >>
> >> " Ik zou graag de lijst zien van jouw werknemers en hun lonen", zegt de
> >> controleur.
> >>
> >> " Wel", zegt de landbouwer, "er is mijn meesterknecht die nu drie jaar
> >> hier
> >> werkt.
> >> Ik betaal hem € 400 per week plus vrije kost en inwoon.
> >>
> >> Dan is er de kokkin.
> >> Zij werkt hier 18 maanden en verdient € 300 per week plus vrije kost en
> >> inwoon."
> >>
> >> Dan is er nog ene die wat simpel is.
> >> Die werkt ongeveer 18 uur per dag en doet 90 % van het werk op de
> >> boerderij.
> >> Hij krijgt € 10 per week, betaalt zijn eigen kost en inwoon en
> >> ik koop hem iedere zaterdagavond een fles whisky.
> >> Af en toe slaapt hij bij mijn vrouw."
> >>
> >> "Dat is de kerel waar ik mee wil praten, die simpele" zegt de controleur.
> >>
> >> Hij staat hier voor je", zegt de landbouwer, " dat ben ik".

Mvg
Frederik

Liep ik voige week in het bos.
Kabouter komt opgewekt van achter een boom gelopen: "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!"
Vreemd...
Nog een opgewekte kabouter van achter die boom: "Ik heb toverkracht! Ik heb toverkracht!"
Nu, ja waarom niet,... Zo volgen er nog 3.
Tenslotte komt een bleke, vermoeide kabouter van achter die boom. Wat scheelt er met jou, die andere waren zo opgewekt?: "Ik ben To..."

Een man zit bij een healing van Jomanda.
Jomanda zegt tegen de man "je gaat lopen"
Man "kom op zeg ik mankeer niets"
Jomanda "Je gaat lopen"
man "Hou op ik mankeer niets aan mijn benen"
Jomanda " je gaat lopen"

Na de healing gaat de man naar buiten en wat dacht je??

Is zijn fiets gestolen.

Als je van die dingen houdt, Jan:

Computer Stupidities

Heb in studententijd op de helpdesk van Freeler gezeten.. natuurlijk zijn veel van die dingen op internet verzonnen, maar echt, wat er allemaal voorbijkomt op zo'n helpdesk.. onvoorstelbaar.

Leukste wat ik meegemaakt heb is dat een oude vrouw (80+) opbelde.. ze had vorig jaar op haar verjaardag een laptop met internet gekregen van haar kinderen, maar die stond nog in de doos op de gang en nu was ze weer jarig en zouden de kinderen weer langskomen, dus ja, moest die laptop toch maar eens de doos uit.

Een uur met haar bezig geweest met uitpakken en aansluiten, enzovoort. Eindelijk internet werkend en e-mail ook, stuuder ze een e-mail naar haar dochter.. terwijl we praatten kreeg ze antwoord.. ze was echt razend enthousiast meteen, dat ze dat niet een jaar eerder had gedaan! Erg leuk zo'n gesprek.

Daar staat tegenover dat mij ook wel eens de huid is volgescholden door een boze man.. het was GRATIS internet stond er op de doos, maar dat KUTINTERNET werkte niet. Na wat zoeken kwam ik er achter dat hij helemaal geen modem had. Toen ik zei dat ie een modem moest kopen, ontplofte ie. Het zou GRATIS zijn, zie je wel het was weer zo'n plot om hem geld af te troggelen... :P

En toe was jager rond gelopen voor vogels...

Hij loopt heeeeel stil stap voor stap, en zie groep vogels, pak een geweer, en PANG!! Alle vogels vliegt weg, op 1 vogel na... Wat denk jager nou alvast?

1 vogel is doof... Hahahhahahaha

Drie Belgen en drie Nederlanders gaan samen met de trein op stap.

De drie Nederlanders kopen elk een ticket aan het loket.

De drie Belgen kopen samen maar één ticket.

De Nederlanders zijn verwonderd: 'hoe gaan jullie dàt doen'?

'Dat zul je wel zien' zeggen de Belgen.

Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Belgen gaan samen op één toilet.

De conducteur controleert de kaartjes van de Nederlanders, alles ok.

Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Belgen schuiven hun ticket onder de deur.

De conducteur controleert het ticket, zegt 'ok.' en schuift het terug onder de deur.

De volgende dag nemen ze allen terug de trein.

De drie Nederlanders kopen samen maar één ticket.

De drie Belgen kopen er geen.

De Nederlanders zijn nog meer verwonderd: 'HOE gaan jullie DAT doen'?

'Dat zul je wel zien' zeggen de Belgen.

Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Nederlanders gaan samen op één toilet.

De drie Belgen gaan ook samen op één toilet; maar de laatste Belg klopt eerst op de deur van het
toilet van de Nederlanders.

De Nederlanders schuiven hun ticket onder de deur...................

Mvg
Frederik

Een vrouw zegt tegen haar moeder

“ik ga scheiden, mijn man wil de hele tijd anale sex…
Eerst was mijn sterretje net zo groot als een muntje van 10 eurocent, maar nu bijna 50 eurocent zeg maar”.
Haar moeder zegt: “Nou nou…je bent getrouwd met een Multi-miljonair, een succesvolle zakenman,
je hebt 8 slaapkamers, 3 badkamers, je rijdt in je eigen Ferrari, je krijgt per week 2000 euro,
gaat 6 keer per jaar op vakantie en dat wil je allemaal weggooien
voor een verschil van 40 cent ?!”

Mvg
Frederik :D :D

In het circus wordt het wilde dierennummer gedaan door een aantrekkelijke goed geproportioneerde jonge vrouw, slechts gekleed in een minuscuul strak tijgervelletje. Deze dompteuse kan met haar zweepje de leeuwen de mooiste kunstjes laten doen. Aan het eind van de voorstelling krijgt ze een staande ovatie.

Vervolgens stuurt ze alle leeuwen de kooi uit behalve het grootste mannetje.

Het publiek gaat weer zitten.

Ze werpt haar zweepje weg, loopt naar de leeuw en opent de enorme muil. Vervolgens trekt ze haar tijgervelletje opzij, legt een van haar mooie borsten in de muil van de leeuw en steekt beide armen omhoog.

Het publiek houdt de adem in; stel je voor dat de leeuw schrikt.

Na enige tijd stopt ze haar borst weer in haar kledingstuk en krijgt wederom een staande ovatie, nu nog luider en langer.

Na het applaus neemt ze de microfoon en vraagt aan het publiek of er iemand is die deze stunt ook zou willen doen. Iedereen gaat zwijgend zitten en kijkt vragend zijn buren aan.

Na enige tijd is er wat gestommel boven op de tribune en komt er een oud kaal mannetje met een stok moeizaam naar beneden gelopen.

Eenmaal beneden in de kooi vraagt zij hem lachend of hij de vraag wel gehoord heeft.

"Jazeker," zegt hij, "ik wil het graag proberen, maar ik weet niet of ik mijn mond zo ver open krijg."

Mvg
Frederik

Twee mannen zitten tegenover elkaar in de trein.
Eén van hen vult een kruiswoordraadsel in.

Plots knikt hij heen en weer met het hoofd en zegt tegen zijn overbuurman

" Ik kan hem niet meer verder invullen, hij is zo moeilijk, hier moet ik een woord invullen met zes letters en de omschrijving is 'vrouwelijk geslachtsorgaan' en het begint met een v "

Waarop de andere persoon vraagt " Is het verticaal of horizontaal "

Waarop de eerste man antwoordt " Horizontaal "

Tja zegt de tweede " als het horizontaal is weet ik het ook niet"

mvg

Frederik:D :D :D

Deze vond ik wel lollig;

Now, this is really quite simple ,ok? Understeer works like this: you drive down the road , turn the wheel, but the car goes straight on, crashes into a tree and you die. OVERsteer works like this: you drive down the same bit of road, turn the wheel, but the back of the car comes round like this, and you go off the road, crash into a tree and you die. Now, oversteer is best, because you don't see the tree that kills you...

Deze vond ik wel lollig;

Now, this is really quite simple ,ok? Understeer works like this: you drive down the road , turn the wheel, but the car goes straight on, crashes into a tree and you die. OVERsteer works like this: you drive down the same bit of road, turn the wheel, but the back of the car comes round like this, and you go off the road, crash into a tree and you die. Now, oversteer is best, because you don't see the tree that kills you...

Een top gear fan aanwezig ;)

hallo
bij deze ook een bijdrage aan deze topic,
komt een ..... bij pompstation en tankt en loopt naar binnen en rekent af
en gaat vervolgens naar buiten,
komt schreeuwend naar binnen gerend,help me mn deur zit op slot met sleutel in t contact,
rustig maar zegt bediende ik heb een setje bij de hand met schroevedraaier,doekje en ijzerdraadje,
dit gebeurt vaker hierzo,
doe de schroevedraaier tussen de deur met doekje tegen t beschadigen en met ijzerdraadje proberen deurknopje open te krijgen zegt de bediende,
dus .... naar buiten,
komt volgende klant binne gelopen,
en die zegt goh wat ik buiten zie,
er probeert een ..... met schroevedraaier zn deur op een kier te wrikken met een doekje ertussen en een ijzerdraadje om t knopje omhoog te wippen,
ja zegt de pompbediende dat heb ik hem uitgelegd,
maar gek he zegt die klant,
ER ZIT EEN VROUW IN DE AUTO DIE ZEGT STUKKIE NAAR LINKS,NEEN STUKKIE NAAR RECHTS MET JE IJZERDRAADJE,
groeten markioo

Laatst bewerkt:
@ markioo

Mooie mop, maar mischien kun je ipv 'een belg', gewoon 'een man' zeggen want anders is het racistisch

Dan begrijp jij mij niet.
Als jij een belg zou zijn en ik maak een grap over je. Voel je je dan geeerd ?

Geeerd?:rolleyes:

Er worden al eeuwen lang grappen over en weer gemaakt tussen Belgen en Nederlanders onderling, dat heeft met racisme niets van doen;)

Ja hoor, Belgen kunnen er ook wat van. Zo vroeg iemand in Brussel ooit aan mij waar ik vandaan kwam en zei toen "Aah ja ..."

"De Nederlanders kennen alle talen,
behalve die van betalen!"​

Maar ik vind ze nog steeds lief hoor, die Belgen. Ik ben er net een week op vakantie geweest ... lekker relaxed volk!

Laatst bewerkt:
Back