Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
neen Piet en Manus, ik heb E-bay al helemaal uitgezocht maar degene die ik nodig heb, hebben ze niet....

tja, wij zijn een beetje speciaal met onze azerty, maar wij moeten ook 100 euro meer betalen op het zelfde model maar dan met azerty.....

Brecht als je op je oude toetsen bord oefent met toetsen wisselen,
dus verwijderen en weer plaatsen en als dat wil lukken kan je zo een Qwerty bord bestellen en dan zelf de toetsen wisselen in azerty .
Dan sofwarematig op azerty zetten en je heb een goed goedkope oplossing !!! :yes:
Ik heb er vorige maand zo een Duits toetsenbord geplaatst en er een Qwerty van gemaakt !

Mijn portie kunst/cultuur met de Wiener Philharmoniker zit erop , het was weer top daar.

Nu maar eens voorbereiden op een ander podium om 20:30 vanavond en duimen voor MvG met z'n pijltjes.

Nieuwjaarsborrel staat ook gereed, RVM :proost:... hik ;).

Dan sofwarematig op azerty zetten en je heb een goed goedkope oplossing !!!

Maar zit je dan niet met een aantal van die dubbeltoetsen die je in azerty toetsenborden met de alt-green toets aanstuurt. De qwerty toetenborden kennen die alt-green toets helemaal niet, en hebben gewoon 2 identieke alt toetsen.
Ik kan me nog herinneren in Turkije dat ik daar ontzettend zat te klooien daarmee.

Maar zit je dan niet met een aantal van die dubbeltoetsen die je in azerty toetsenborden met de alt-green toets aanstuurt. De qwerty toetenborden kennen die alt-green toets helemaal niet, en hebben gewoon 2 identieke alt toetsen.
Ik kan me nog herinneren in Turkije dat ik daar ontzettend zat te klooien daarmee.

Die kan hij omruilen van zijn oude toetsenbord.

Manus ik neem een GM van je :proost: Proost

Huh ?? , mijn qwerty bordje heeft wel degelijk een alt-green toets :yes:
Een Logitech K 520...
Hee, die heb ik ook. (wel knap irritant trouwens die dubbele |\ toets naast de linker shift.)

Ik dacht trouwens dat Alt-Gr voor Alt Graph stond?

ps. Als je geen alt graph toets hebt gewoon de rechter alt toets gebruiken. Met de juiste keyboarddefinitie heeft die exact dezelfde functie. (Wat moet je zonder Alt-Gr + 5 ;))

Appel kent zeker alleen dollars?

hallo

als je een azerty en een qwerty omwisselt dan zijn het meer dan een paar toetsjes om zetten
komma's en punten en : en zo zitten dan ook allemaal verkeerd
nee echt prettig werkt het niet
een qwertz toetsen bord ombouwen is makkelijker naar een qwerty daar zijn er maar een paar die verkeerd zitten

gr raf

Alle kroegtijgers een goed en gelukkig 2014 en dat het een mooi modelbootjaar mag worden.

Na het uitslapen vandaag heerlijk een wandeling in het bos gemaakt van een kliene 2 uur. Er ligt er nu eentje in haar mand voldaan te slapen en zo te zien de gemaakte wandeling her te beleven.

.

Alt-Gr + 5 ;)) Appel kent zeker alleen dollars?

Als je het € teken bedoelt, dat zit bij de Apple op alt-2. En als ik zo wel eens berichten zie kunnen Windows gebruikere maar moeilijk accent karakters vinden (è é ë ê), fluitje van een cent met die goudreinet:D.

In Turkije hadden ze het steeds over alt-green, vandaar. Voor de rest blijft mijn Windows ervaring gelukkig tot een absoluut minimum beperkt.:banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back