Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen kroegtijgers, de beste wensen allemaal. Wij hebben vannacht ook weer overleefd, alle ledematen zitten er nog aan en nadat onze €25 aan vuurwerk de lucht in was gegaan hebben we nog even genoten van de (€????) partij vuurwerk een stukje verderop in de straat. Het werd met steekwagens tegelijk aangevoerd en ging goed los, best leuk.

Net de bende opgeruimd met de kinderen, die vonden dat best leuk, en een paar sterretjes afgestoken (dat vonden ze geweldig!). Straks waarschijnlijk even naar het zwembad, lekker poedelen.

De laatste oliebollen staan hier nu ook op tafel, we hebben er goed aan getrokken gisteren maar er is nog een klein beetje over ;-)

beste wensen iedereen voor 2014!

mijn toetsenbord van mijn acer is kapot, de delete knop, de nul knop, de twee, de drie, de vijf, het streepje en de O werkt niet meer. ze durven wel 55 euro vragen voor een stom toetsenbord!

even kijken of die chinezen iets goedkoops hebben....

Net de bende opgeruimd met de kinderen, die vonden dat best leuk

Hier krijgen kinderen 1 € per zak vuurwerkafval van de gemeente. Ik moet zeggen dat het al redelijk schoon is, en ik hoor er nog een paar bezig.

Eerlijk gezegd was het hier de andere jaren ook al heel snel schoon, maar een duwtje in de rug kan geen kwaad!!

Als het niet meer werkt kan het niet stuk.
dus:

openschroeven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijken wat er aan mankeert (koffie limo chips) schoonmaken, in elkaar steken en testen.

heb ik gedaan, en dan voorzichtig met een compressor een beetje zuiverspuiten. maar het werkt nog niet.....

Bedankt voor de tip Ad

neen Piet en Manus, ik heb E-bay al helemaal uitgezocht maar degene die ik nodig heb, hebben ze niet....

tja, wij zijn een beetje speciaal met onze azerty, maar wij moeten ook 100 euro meer betalen op het zelfde model maar dan met azerty.....

maar dat wordt zo'n gesjouw hé!

Oh, ik wist niet dat zo'n toetsenbord makkelijk te vervangen was Piet:confused:. Ik kijk ook nauwelijks naar die krengen. Af en toe word ik erbij geroepen als er iets niet goed gaat, voor de rest blijf ik zo ver mogelijk bij die krengen vandaan.

Van mij krijg je een 8, Harm.
Zojuist bekeken.

Wel mild begonnen aan het jaar Roel, één van je goede voornemens.:D

Snelle procedure bij jullie. Bij ons was een jaar tussen indienen en plaatsing normaal, zelfs 2 jaar kon wel eens voorkomen. Een "gemiddeld" voorbeeld (13 maanden):

full

Was soms best wel frustrerend, zeker als je in een later artikel ernaar wilde verwijzen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back