Klinkt als: "Niet gehinderd door enige kennis van zaken"de goede f3j piloten vliegen nog steeds f3j andere zijn misschien dlg gaan vliegen omdat het te moeilijk was en ze niet konden winnen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt als: "Niet gehinderd door enige kennis van zaken"de goede f3j piloten vliegen nog steeds f3j andere zijn misschien dlg gaan vliegen omdat het te moeilijk was en ze niet konden winnen.
ik wil gewoon gemakkelijk beginnen voordat ik f3j ga vliegen. ik begrijp niet wat er moeilijk is om soms maar 3 minuten te vliegen en soms maar 30 seconden met een vliegtuig dat erg licht weegt een wedstrijd f3j pilot lagt hierom. ook moet je niet op een stip landen maar in een groot veld. zijn hier dlg piloten van plan f3j te gaan vliegen of is de stap te groot.
ik wil gewoon gemakkelijk beginnen voordat ik f3j ga vliegen. ik begrijp niet wat er moeilijk is om soms maar 3 minuten te vliegen en soms maar 30 seconden met een vliegtuig dat erg licht weegt een wedstrijd f3j pilot lagt hierom. ook moet je niet op een stip landen maar in een groot veld. zijn hier dlg piloten van plan f3j te gaan vliegen of is de stap te groot.
lees dit nog maar eens goed
fireforx309 DLGen is niet moeilijk , zelfs mensen van 60 kunnen dit nog.
DLGen is niet moeilijk , zelfs mensen van 60 kunnen dit nog
...de nederlandse f3j piloten hebben zich geplaatst voor het wk de nederlandse dlg piloten niet. wie is er nou niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Dat er toevallig geen F3K vliegers zijn voor de WK is niet omdat ze niet geplaatst zijn, maar om totaal andere redenen.
de goede f3j piloten vliegen nog steeds f3j andere zijn misschien dlg gaan vliegen omdat het te moeilijk was en ze niet konden winnen.
Wubbe Klinkt als: "Niet gehinderd door enige kennis van zaken"
de nederlandse f3j piloten hebben zich geplaatst voor het wk de nederlandse dlg piloten niet. wie is er nou niet gehinderd door enige kennis van zaken.
ik heb gevraagd welk vliegtuig ik moet kopen maar niemand geeft daar antwoord op. aaalie noemde de tantalus maar die wil ik niet want die heeft lelijke kleuren.[/SIZE][/FONT]
die heeft lelijke kleuren.