Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
topwerk![]()
Maarre... niet te negatief over je eigen onvermogen want het ziet er strak en prachtig uit.
Dat de rust wat verder naar achteren zit vind ik niet zo erg. De daardoor wat vreemde stand van het want tov de mast, ben ik niet zo blij mee. Maar goed, weinig maar aan te doen ben ik bangverkeerde plaatsing van de rust (die niemand zal opvallen) heb
Erg mooi. Veroudering is prachtig.
Zit me af te vragen of de hoek waaronder je de foto hebt gemaakt niet vertekend. Eea lijkt mij gewoon erg goed.
Je moet je ook afvragen of de tekeningen wel overeenkomen met de realiteit van destijds?
ergo: wel heel erg mooi gebouwd met een bizar mooie kleurstelling!
Genoegen om naar te kijken naar al die details! Respect![]()
Je zou ook kunnen stellen dat de mast te veel naar voor getekend is.de rust met de juffers lijkt bij artesania iets te ver naar achter op het schip getekend
Ik denk dat je inderdaad een punt mbt de positie van de mast. Bedankt voor je inbreng Herman! Ik accepteer het maar gewoon en bouw lekker verder..Je zou ook kunnen stellen dat de mast te veel naar voor getekend is.
Ik denk dat je inderdaad een punt mbt de positie van de mast. Bedankt voor je inbreng Herman! Ik accepteer het maar gewoon en bouw lekker verder..