pietsan
Forum veteraan
Alhoewel het nog niet helemaal 100% is, gaat het wel langzaam de goeie kant op en voel ik me weer een stuk beter
. Een gewone röntgen foto van de longen laat geen verkeerde dingen zien, maar daar ik nog steeds snel vermoeid ben en soms zuurstof te kort kom, volgt er nog een onderzoek bij de longarts. Ook hier is de wachttijd aanzienlijk, dus daar krijg ik nog bericht van wanneer dat gaat plaats vinden.
Hopelijk word het plaatje zoals getoond op onderstaande foto weer een dagelijkse routine binnenkort, ik heb in ieder geval het plan om vanaf volgende week de draad weer voorzichtig op te pikken...
Iedereen nogmaals hartelijk bedankt voor de telefoontjes, pb's en berichten in dit draadje, het geeft steun en de moed om door te gaan,

Hopelijk word het plaatje zoals getoond op onderstaande foto weer een dagelijkse routine binnenkort, ik heb in ieder geval het plan om vanaf volgende week de draad weer voorzichtig op te pikken...
Iedereen nogmaals hartelijk bedankt voor de telefoontjes, pb's en berichten in dit draadje, het geeft steun en de moed om door te gaan,