Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Piet, de geschutpoorten zijn 13 x 12 mm. Maw. de koker dient toch 13 x 12 mm te zijn; links en rechts latten van 12 mm en boven en onder 13 - (2 x 1,5) = 10 mm.Goed plan, alleen 13 cq 10 mm breed lijkt mij wat aan de brede kant...?
Je hebt dikte, lengte en breedte. Als je geschutpoorten 13 x 12 mm zijn dan is dit de lengte en respectievelijk de hoogte (hetgeen ook een lengte is) van je latjes voor de kozijntjes en niet de breedte. De breedte is in dit geval de diepte. Vandaar mijn opmerking.Piet, de geschutpoorten zijn 13 x 12 mm. Maw. de koker dient toch 13 x 12 mm te zijn; links en rechts latten van 12 mm en boven en onder 13 - (2 x 1,5) = 10 mm.
Latjes heb ik inmiddels besteld: hebben standaardafmetingen van 1,5 x 10 mm en 1,5 x 15 mm. Dus ik hoef alleen het latje van 15 m mm naar 12 mm aan te passen.
Een breedte van 5 mm is inderdaad een stuk realistischer.Succes met het maken van je kokers Jos, als je hem klaar hebt, stukjes van 5 mm. elk maken.
Want dat was de breedte van de door mij gebruikte plankjes.