op die mooie kapjes natuurlijk!
:d dank! :d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
op die mooie kapjes natuurlijk!
Dat deed hij bij mijn dus ook.
Ik heb toen een high voltage servo gekocht met een metalen servo armpje.
Sinds dien nooit geen last meer van gehad.
Kan beide Indoor ,alleen is de standaard servo te slap (torque) een sterkere servo is aan te bevelen (zie review),maar alles nalopen na een tijdje is eerder een must ...
Tja, dat is wel vaker een euvel met RTR, servo die het net wel/net niet aan kan.
Iemand al een lighting system op / in zn auto gebouwd?
Zo ja, hoe zijn de ervaringen?
Veel info te vinden op de site van modelsport uk over de WR8.
Schijnt ook een nieuwe Ken Block body te komen ??
Ook worden er alternatieven voor de HPI onroad banden genoemd.
Lees ook e.e.a. over het defect gaan van lagers....
Waar staat die info ?, op de site staat niks vermeldt , laat staan dat ze het model verkopen :
Remote Control Cars and Radio Controlled Cars from Modelsport UK
Maar misschien een andere site ?
Vond deze op het Engelse forum (modelsport UK) over de WR8:
De standaard stuurservo heb ik ook vervangen (door een Ace)
Gaaf die foto, heb je toevallig een link naar de juiste pagina? Ik kan het niet vinden...
Ik volg al een tijdje de 1:8 rally topics, maar wat mij opvalt is dat ik bijna geen video’s tegenkom van deze modellen op bv een officieel off-road circuit…ik zie zat video’s dat men een beetje bezig is heen en weer te rijden, of donuts te draaien op een stukje land. Op een vastgelegen route met jumps ed, kan ik beter zien wat deze modellen in huis hebben…
Ik ben een echte rally liefhebber, zowel actief als passief dus als iemand een linkje tegengekomen is, met bv een video van een wedstrijd met deze auto’s, dan hou ik mij aanbevolen…bvd…Worden er eigenlijk wel wedstrijden binnen Nederland georganiseerd voor deze auto’s, of is hiervoor geen animo bij de rijders, ook bij de RCRallycup kom ik ze helaas niet tegen, waar ze wel de mogelijkheid hebben om competitief deze auto’s tot het uiterste te drijven......!!