Hoeveel graden hebbje de bout op? Je krijgt niet genoeg hitte in de draad als de tin er bovenop blijft liggen.. Voor dikke draden draai ik de soldeerbout soms rustig op naar 400 graden het hele fijne soldeerwerk op soms maar 300 graden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Soldeervet?
Ok top, volgens dat plaatje moet de in kant dus rechts...de 5 v komt dan linkboven uit als ik het goed zie.ik zie net dat er een pijltje op zit, gewoon de zelfde kant uit als het pijltje op de voorkant lijkt mij?
ga het straks even doorlezen schiksie.
12v voedt de videozender en camera. Misschien handig om die regulator op 9 of 10 volt in te stellen (kunnen de meeste vtx-en en cameras ook prima mee uit de voeten). Zodoende krijg je een betere filtering en blijft hij het ook doen als je je 3s lipo te ver leeg trekt.
Je PDB verbindt the naze met je 5v regulator. Hoef je dus niks extra voor te doen.
Das een goede vraag... misschien gewoon een extra 5v aansluiting of de aansluiting voor een losse BECOwhh das hendig, hij geeft de 5 v dus direct af op de esc/motor poorten ? Waar is die 5v en grd aansluiting dan voor op het bord bij esc 2 ?
De Naze prik je straks op het bord met een heleboel pinnen. Je PDB is een printplaat met koperbaantjes die alle aansluitingen met elkaar verbindt. Neemt niet weg dat het verstanding is op alles met een multimeter te checken (of je overal (de juiste) spanning hebt) voor je de naze erop prikt.maar hoe dan, door welk kabeltje? de esc hebben geen bec, en er zijn alleen nog maar 3 kabeltjes die naar de zender gaan, verder zit hij nergens aan vast.
hoe krijgt hij stroom?