ze is motorisch ook nog wat gekieteld
394pk op de wielen (door Dyno Dynamics getest in de UK in 2008 nog met Apexi Power FC daarna zijn ze overgestapt op de AEM ECU, krukas pk's zal rond de 450 zitten)
Volk GT-C velgen met 265/35/18 Dunlop SP Sportmaxx banden
Öhlin Verstelbare Dempers rondom
Gereviseerde versnellingsbak
HKS twin plate race Koppeling
ARC Airfilterbox
Greddy Versterkte/Race Distrubutieriem
Nieuwe Oliepomp
andere Coilpacks
AEM EMS ECU/Motormanagement
AEM 3.5 bar map sensor
AEM Air/Fuel Gauge
AEM Tru Boost Gauge/controller
AEM Boost Solenoid
Nismo RVS 3 inch uitlaatsysteem
Blitz Dual Turbo Timer
Stock Turbo's opnieuw opgebouwd met stalen Internals, draaien 1.2 Bar druk
Ferodo DS2500 Brake Pads
Stop Tech geperforeerde schijven voor en Replacements achter.
Airco met klimaatregeling
Clifford Alarm
Electrische Ramen en Spiegels
75.000km gelopen met alle onderhoudsboekjes er nog bij (ja ook de japanse nog van 1ste eigenaar

)
laatst een sprintje gedaan met een buitenlander in een Audi R8 4,2l V8. die moest het toch echt afleggen!

de eerste meters is de r8 sneller omdat ie geen turbo lag heeft en een betere gewichtsverdeling. maar daarna...

en die heeft toch al niet misselijke 430pk met hetzelfde gewicht.