D
djiewie
Guest
zou leuk zijn als er een 1/10 promo zou komen, wedden dat er dan veel meer rijders komen. Misschien een idee???
greetz Janwillem

greetz Janwillem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bah. Dat je op de rijderstelling soms even je gevoelens niet zonder stemgeluid kan houden met alle adrenaline snap ik. Heb ik zelf ook wel eens last vanMaar dat het uit de hand loopt, shame....
Ja richard, was een special dagje met de commotie bij de NK 1/10 finale.
... dat de 1/10 geen proef mogelijkheid heeft
Je bent je leven niet zeker op de rijders stelling. (geintje)
Gewoon het persoon in kwestie schorsen voor een half jaar ongeacht zijn positie / status. Juist dit persoon moet beter weten lijkt me...
Heren racers en lezers.
Voor dat het verhaal NK finale 1:10 een eigen leven gaat leiden wil ik hierbij mijn excuses aanbieden aan alle betrokkenen en met name aan de organiserende vereninging AMCA.
Dat er dingen niet goed zijn gegaan staat niet ter discussie wat mij betreft, mijn uiteindelijke handeling was vooral verkeerd laat ik dat bevestigen bij deze.
Ik aanvaard uiteraard iedere sanctie die opgelegd wordt.
Ruud Schuitmaker
Om de 1:10 klasse weer goed levend te krijgen heb je m.i. meer nodig dan een proeflicentie. De 1:10 wagens zijn na de offroad de meest verkochte wagens, de meeste rijders zijn alleen te vinden op parkeerplaatsen.
Als je een "open" 1:10 klasse zou maken zal je een stuk verder komen.
Ik denk dat de proeflicentie ook echt een kleine stap is in de richting... 't zal in ieder geval helpen het veld wat boeiender te maken, immers zullen er veel lokale rijders toch een wedstrijdje meepikken...
Zie je een open klasse als een klasse waar 'alles' in mag (dus bijvoorbeeld ook trekstarters)?
Er was vorig jaar al een plan geopperd om bij de Kyosho cup een 1:10 promo toe te voegen, dit om ook de Kyosho cup een gezond voortbestaan te kunnen geven.
Wat betreft de RTR auto's, de meeste rijders wensen liever op straat te blijven rijden. Hoewel het idee van een open RTR klasse erg leuk is vrees ik dat het tegelijk ook door de houding van de RTR rijders gedoemd is. Ik ben het er wel mee eens dat als je maar 1% van die hele grote groep weet te interesseren de NOMAC BC10 klasse propvol zal zitten....
De concentratie van een winnaar...
![]()