Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waarom is er geen 30 min gereden .bij de 1:10 nk
Haha tnx Sander ... nou ... bijna ... pff ben net thuis ... lekker zo'n dagje wedstrijdleiding, is behoorlijk intensief hoor, moet je ook eens proberen.Richard is snel, maar zo snel ook weer niet.
waarom is er geen 30 min gereden .bij de 1:10 nk
Ik denk wel dat er 30 min gereden zijn maar dat het uploaden niet goed gelukt is.
Ik zie ook alleen maar de stand bij de NK tot de 13e min.
Greetz Stefan
Ps wie heeft er gewonnen?
Bah. Dat je op de rijderstelling soms even je gevoelens niet zonder stemgeluid kan houden met alle adrenaline snap ik. Heb ik zelf ook wel eens last van... reden: zie verslag ...
Nu het leuke: Wat onzettend goed dat Danny Essenstam de 1:8 promo heeft gewonnen! Danny gefeliciteerd!!
Jammer dat Man bijt Hond hier niet bij was, Richard :-D
Nu het leuke: Wat onzettend goed dat Danny Essenstam de 1:8 promo heeft gewonnen! Danny gefeliciteerd!!
Tja idd, en dan te bedenken dat ie eigenlijk een batterijnicht is ...Ben eigenlijk wel benieuwd van wie hij die auto geleend had ... :rolling:
Danny,Dank je. Het was natuurlijk niet mogelijk zonder de spullen van Pruts omdat ik zelf geen brandstof auto en spullen heb. Ook was het niet mogelijk geweest zonder de goede hulp en adviezen van Michel Jansen. Beide heren nogmaals bedankt. Toppie dat dit mogelijk was om eens te proberen
. Verder was de dag zelf ook goed verlopen en zijn juiste beslissingen genomen van de wedstrijdleiding in mijn ogen.
m.v.g. Danny
Verder was de dag zelf ook goed verlopen en zijn juiste beslissingen genomen van de wedstrijdleiding in mijn ogen.
Ten eerste, alle 1:10 rijders zijn vrij om mee te posten ...![]()
hieruit en uit de stemmen die we inmiddels gehoord hebben, blijkt dat men liever had gehad dat er alleen 1/8 rijders waren en dat men daar de 1/10 als een mindere klasse zien
Danny,
Snaarstrak gereden heb genoten, maar nu de vraag: wat is leuker electro of Brandstof??
Greetz Janwillem