Inschrijfgeld
He jongens,
Van de ene kant heb ik wel begrip voor jullie stelling. Laat ik echter even uitleggen waar we het inschrijfgeld voor gebruiken;
Bij 3 onafhankelijke helivliegers is het idee ontstaan om de meeting te organiseren vanuit het enthousiasme om "soortgenoten" bij elkaar te brengen en een dag te genieten van elkaars ervaringen en hobby. Om het aantrekkelijk te maken hebben we een gewilde vlieglokatie gezocht. De BLC was bereid om ons de faciliteiten te bieden, geheel belangeloos overigens. Wie het veld daar kent weet dat een dagje BLC altijd gezellig is. De extra faciliteiten moeten we echter zelf verzorgen (Dixie, zenderbewaking, EHBO, parkeerbegeleiding, fotograaf etc.). Ook proberen we enkele demo's te charteren die ook voor de deelnemers aantrekkelijk zijn. Nou gaan we die niet per uur betalen maar we komen er niet mee weg om hen zonder attentie naar huis te sturen. Daarom vragen we een eigen bijdrage voor die we overigens zelf ook gewoon betalen.
Nogmaals, ik heb begrip voor jullie standpunt maar als je b.v. naar een vliegshow gaat moet je de aangrenzende boer ook betalen om je auto te parkeren. Zo moet je dat een beetje zien.
Enfin, we gaan eens bekijken of we hier nog iets aan kunnen veranderen d.m.v. sponsoring of iets dergelijks. Het zou erg jammer zijn als het jullie ervan zou weerhouden om niet te komen.