Joesters rovan 5t.

mooi spuitwerk, jong
Heb je al wat hpi parts er op zitten?

Ehm nee want hpi is geen upgrade vanuit mijn standpunt bezien.
Als er iets stukgaat vervang ik het door allu of een andere upgrade.
Ik zo weer rijden met alfred bij het zuidlaardermeer.
Alleen nou vriest het hier dus er zal wel weer wat plastic sneuvelen.

Ehm nee want hpi is geen upgrade vanuit mijn standpunt bezien.
Als er iets stukgaat vervang ik het door allu of een andere upgrade.
Ik zo weer rijden met alfred bij het zuidlaardermeer.
Alleen nou vriest het hier dus er zal wel weer wat plastic sneuvelen.

Ik bedoelde eigenlijk meer het achterdiff en de fuelly motor

Oh zo, als deze motor sneuvelt komt er weer een 29cc pph motor op.
En het diff houd het boven mijn verwachting trouwens nog erg goed uit.

Vanavond even foto's van de bash met alfred.

Beste mede (st)rijders,

Wat een monster.... Prachtige body, mooi afgewerkt frame...
Ik had geen idee wat je zou kunnen mogen verwachten, maar ik moet zeggen de Rovan overtrof mijn verwachtingen..
Orgineel is het al een behoorlijk bash-beest met een denderend vermogen...

Ik vond hem helemaal top!!

De foto's van vanmiddag:
IMG_1435.jpg

IMG_1439.jpg

IMG_1442.jpg

IMG_1444.jpg

IMG_1443.jpg

IMG_1445.jpg

IMG_1447.jpg

IMG_1449.jpg

IMG_1452.jpg

IMG_1455.jpg

IMG_1457.jpg

IMG_1459.jpg

IMG_1461.jpg

IMG_1464.jpg

IMG_1469.jpg

IMG_1475.jpg

IMG_1479.jpg

IMG_1481.jpg

IMG_1483.jpg

Zo, dat was weer een ijskoud en gelukkig schadeloos tankje. :rock:

wat voor achterbanden heb je op de rovan? Die wil ik ook op mn toekomstige baja 5b!

noem je dat weinig:eek: kloon kocht je voor 650 dan een 4 bouts zenoah en andere onderdelen dan zit je al op de prijs van een echte ss, dus echt goede auto voor weinig geld zou ik het niet noemen in jou geval...

en je hebt een leuk wagentje voor vrij weinig,
Leuke contradictie in één adem :mrgreen:

Maar goed, ik vind 'm super uitzien....en kwaliteit, tja.
Zoals al eerder aangegeven, de een koopt een zogenaamde maandagmorgen-auto uit doos nr 1
Deze geeft niets dan problemen.
Terwijl de doos die er achter staat, een Baja bevat die maand in maand uit probleemloos rijdt....
Ik denk dat je geluk moet hebben.
;)

Dag joester,
het zijn mooie actie foto's en ben blij dat je geen brokken hebt gemaakt:p
maar kheb een vraagje rij je enkel op platte onder grond of neem je ook jumps met je wagen?

ps zalige kap die je hebt:thumbsup:

Ik maak heel graag jumps met mn 5T.
Alleen ben ik er helaas nog veel aan toegekomen omdat er hier nog altijd veel sneeuw ligt en ik dus niet zo vaak rij op mijn normale rag plek.
Dat is een motorcross baan met bijbehorende jumps.
Ik heb er al wel mee gesprongen, alleen toen vroor het en werd mijn onderste droog arm zo broos van de kou dat die afbrak.

Waneer het warmer word zal ik weer op mn oude plek rijden en weer een stevig potje gaan vliegen.

nu nog een linkie waar je hem vandaan hebt :D
ik vind hem wel leuk namelijk, en de onderdelen zijn uitwisselbaar met die van hpi

Dat is niet echt net zo veel als een goede Rovan natuurlijk. Hier heb je een 30,5CC Rovan, met Dominator kloon uitlaat, Hostile MXT kloon banden en Alu hopups zoals de schokbrekerophanging voor, alu rollcage enz. En dat voor €712, nog zo'n €60 goedkoper dan een standaard HPI 5B 2.0. Als je die 5B 2.0 vergelijkt met de Rovan-versie dan kom je op deze uit: zelfde auto maar dan €295 goedkoper. Maar dan staat er alleen geen HPI op.. Moet wel zeggen dat die 5B 2.0 er stukken beter uit ziet maar ik zou niet bereid zijn daar zoveel meer voor te betalen ;)

Maar ieder z'n meug, wees blij met wat je hebt :D

Dat is niet echt net zo veel als een goede Rovan natuurlijk. Hier heb je een 30,5CC Rovan, met Dominator kloon uitlaat, Hostile MXT kloon banden en Alu hopups zoals de schokbrekerophanging voor, alu rollcage enz. En dat voor €712, nog zo'n €60 goedkoper dan een standaard HPI 5B 2.0. Als je die 5B 2.0 vergelijkt met de Rovan-versie dan kom je op deze uit: zelfde auto maar dan €295 goedkoper. Maar dan staat er alleen geen HPI op.. Moet wel zeggen dat die 5B 2.0 er stukken beter uit ziet maar ik zou niet bereid zijn daar zoveel meer voor te betalen ;)

Maar ieder z'n meug, wees blij met wat je hebt :D

Ik denk dat je bij HPI gewoon bijna verzekerd bent van kwaliteit, terwijl je bij Rovan meer risico loopt om cloon-troep te krijgen. Al moet ik wel zeggen dat dit een van de beste en mooiste baja cloons zijn.
Ik denk dus dat je bij Rovan meer geluk nodig hebt dat je een goede krijgt, ik bedoel, misschien heeft Joester nèt die goede gekregen.

Kijk maar eens naar dit filmpje van een rovan 5t en let op bij 0.50:wePn7wfAcx4[/media] - HPI Baja 5T General Lee Series Video No. 1

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je bij HPI gewoon bijna verzekerd bent van kwaliteit, terwijl je bij Rovan meer risico loopt om cloon-troep te krijgen. Al moet ik wel zeggen dat dit een van de beste en mooiste baja cloons zijn.
Ik denk dus dat je bij Rovan meer geluk nodig hebt dat je een goede krijgt, ik bedoel, misschien heeft Joester nèt die goede gekregen.

Kijk maar eens naar dit filmpje van een rovan 5t en let op bij 0.50:[URL="
- HPI Baja 5T General Lee Series Video No. 1[/URL]

Rovan = Cloon evenals Shengqui en KM.:sleeping:
Heb jij ook een Rovan gehad :confused:

Kijk maar eens naar dit filmpje van een rovan 5t en let op bij 0.50:wePn7wfAcx4[/media] - HPI Baja 5T General Lee Series Video No. 1

Lol het is inderdaad gewoon een hpi met een custom kap.
En de 5t deelt de dogbones met de ss en die hebben de reputatie(vooraal de eerdere) om nog wel eens krom te gaan.

Back