Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit weekend weer een gezellige meeting gehad in Drachten, waarbij er ook wat spulletjes van eigenaar zijn gewisseld. Johan maakte mij erop attent dat de Knight Hauler standaard wordt geleverd met europeese stuurasvelgen. Dit stoorde mij opzich niet maar aangezien Johan nog een stel europeese velgen zocht en zelf americaanse velgen had liggen zijn we even aan het ruilen geweest. Zie hier het resultaat:
GreeZz Sjon
Als je zelf rookt:
Men neme een pakje teerstokken, een scanner, (laser)printer en een computter.
Alle kanten van het pakkie scanne, verkleinen naar 1:tamiya en vervolgens printen.
Van hout een klein blokje maken met scherpe hoeken, je printjes netjes uitknippen en opplakken. Vervolgens aflakken en het lijkt alsof het plastic er nog op zit.
Dat was ff een brainwave zoals ik het zou doen, weet niet of het werkt.
Als je nog een werkende sigaretten aansteker wil hebben: veel succes!
Mocht je een tijdschrift willen maken, kun je de voor en achterkant in een keer scannen en verkleinen. Printen, dubbelvouwen en doorzichtig plakband eroverheen plakken, randjes afknippen. Wil je er echt pagina's tussen hebben, neem een vloeitje en knip hier dubbele pagina's uit en plak deze in de rug vast aan de 'cover'. Netjes afknippen uiteraard.
Wederom een hersengolf...
Succes, Jacob