Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De grap is dat als je het werk een tijdje doet, je zelf amper nog in de gaten hebt hoe ontzettend veel informatie je continu verwerkt in je beslissingen, en hoeveel je zelfs in kruisvlucht van achter je tijdschrift of geanimeerd gesprek toch in de gaten houdt. Dat realiseer je je pas weer als je bijvoorbeeld iemand mee hebt in de cockpit die je dingen uitlegt of hier in zo'n draadje.Er komt toch heel wat meer bij kijken om een kist omhoog te krijgen.
Dan de motoren te starten en aan de upknuppel te trekken.
Bij het Nascar- en dragracen gebruiken ze daar dit soort karretjes voor:
Lijkt me best toepasselijk voor Schiphol?
In Rusland hebben ze vaker overlast van sneeuw.
Daarom hebben zij per vliegveld meerdere hetelucht blaasmachines.
Johannes
En dat zijn over het algemeen ouwe MIG 15 of MIG 17-motoren.
Nee hoor, op vlb Volkel hadden ze ook enkele van die machines opgebouwd staan. Dit was in de begin jaren 80 dat ik ze daar gezien heb. Helaas nooit in actie gezien. Zover ik mij herhinner mochten ze niet meer gebruikt worden omdat het asfalt er ook van kapot ging. De motoren die men daarvoor gebruikt had waren als ik mij niet vergis motoren van de F-104 of van oudere jets die al uitgerangeerd waren.
Dat zeg (zei) ik. Een aantal motoren van de (Gloster)Meteor.Wellicht motoren van Meteors?
]