Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar haal jij je onderdelen in nl?
Ben weer paar dagen verder en vind de V911 toch een tikkie onrustig. Of het ligt aan de zender, maar ik blijf continue trimmen. Tikkie erbij en dan er weer af. De heli hoovert ook in kleine rondjes. Iemand idee hoe ik dit eruit krijg?
Is de Syma F3 een betere keuze misschien?
najah aan het begin heeft de heli inderdaad power, weet niet of het aan de heli ligt, ik heb alleen de richting getrimd en meer niet![]()
Dat noemen ze T.B.E toilet bowl effect kijk even op deze site, Dealing With Toilet Bowl Effect On Your Micro Coaxial RC Helicopter .
Ik denk dat jou flybar te zwaar gaat, mischien even de linkjes er opnieuw op klikken dat wil ook nog wel eens helpen.
En je moet je swash levelen alle trims op nul en dan moet jou swash waterpas staan.
Dat moet je met de linkjes doen door ze langer of korter te maken, net zo lang dat hij waterpas staat.
Suc6 André
Toiletbowl effect ie best wel iets raars..
ik heb het ook op de Super Cp.
Alles vervangen, shaft / gears / kop / lagers enz enz... nog steeds..
ik krijg het niet weg, maar het is bij mij niet zodanig vervelend dat er niet mee te vliegen is.
Alleen als je stil hoovert zie je 't een beetje.
Ik heb het TBE eruit gekregen na een uurtje afstellen. Bedankt voor de hulp.
Het was redelijk simpel, trimmers op 0, servo armpjes eerst horizontaal, en vervolgens je plate recht krijgen. Dat laatste ben je het langste mee bezig. Maar mn V911 vliegt weer rond als een malle! Thx!
Even wat anders ik wil een tweede heli erbij hebben, liefst een klein tikkie groter voor buiten en met klein tikkie bedoel ik max 5 cm groter. Als ik met de V911 buiten vlieg heeft die maar een klein zuchtje wind nodig om tegen een muur aan gekwakt te worden of in een boom te verdwijnen. En ik vind het ook wel leuk om een tweede heli erbij te hebben. Welke naast de V911 is het kopen meer dan waard? Ik zat naar de Syma F3 te kijken maar die is volgens mij enkel leverbaar in mode 4? Klopt dat?En de MJX-F47 iemand ervaring mee?
Laat je niet verwarren door de "3d" term bij die cp helikopters. Dat 3D' kán, maar hoeft uiteraard niet!