Lowbudget HK Quadcopter

Dat gaat werken .

Je frame met PU-lijm gaan lijmen , geen CA nemen .

En opletten dat je frame recht verlijmt word .

Mijne krijgt weer zo,n buisframe er om .

Word hij een heel stuk stabieler door .
Hat deze met CA gelijmt , :( hij blijft knakken , moet hem dus regelmatig nalijmen.

Mvg Johan

Dat buizenframe is wel een goed idee ja, die van mij was na de eerste "hopjes" al gekrakt ( en al weer gelijmd ook, dat wel).

Ik heb het frame gewoon met houtlijm gelijmd. Dat gaat prima, nog niks na hoeven te lijmen.

Hoi,
Arthur.

Dat buizenframe is wel een goed idee ja, die van mij was na de eerste "hopjes" al gekrakt ( en al weer gelijmd ook, dat wel).

Ik heb het frame gewoon met houtlijm gelijmd. Dat gaat prima, nog niks na hoeven te lijmen.

Hoi,
Arthur.

He Arthur,

Zo, bedankt voor je snelle reactie op youtube.
Het frame van mijn HK is al meer dan 10 keer gelijmd. Ik gebruik er gewoon hotglu voor. Het is verbazend hoe goed hij blijft vliegen na iedere reparatie.
Niet eens lettend op de stand van de motoren. Gewoon lijmen, beetje trimmen en weer gaan.

full

Ik moet nu wel weer eens aan een nieuw frame gaan beginnen.

groet Jacques

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn eerster staat nu te koop (bij helicopters) omdat ik al weer aan een grotere begonnen ben .

Is ook een soort virus dat Quadvliegen. :D

Mvg Johan

Het frame van mijn HK is al meer dan 10 keer gelijmd.

Uhm, okay, maar waarom crash je dan zo vaak in de eerste plaats? :D

@Johan: Ik ben ook aan frame 2 bezig, dat HK Frame was 'm niet. Alles is nu nog heel, dus ben ik nu aan een alu frame begonnen. Op jouw aanraden 15mm met gaten :D

Hoi,
Arthur.

Het raken van de grond kwam ook steds door eigen stuurfouten. Maar ja het is ook wel erg leuk om gewoon hard door het plantsoen te rossen met dat ding en dan gaat er nog eens wat mis.
Ben benieuwd naar je nieuwe frame.

Mooie goedkope regelaars - - - 25 Amp en kosten maar 7$ ! Het mooie van het hele verhaal is dat ze te programmeren zijn met een Turnigy kaart !

Gert,

Zijn dat de RCTimer regelaars die te proggen zijn met een Turnigy kaart? Daar zou ik nogal happy mee zijn :D

Groeten,
Arthur.

HK Quad onstabiel

Hoi,

ik vlieg met een HK quadboard. Vanuit de verpakking vloog hij prima maar bij snel dalen begint hij de schudden. Iemand een idee hoe dit komt?
Grtz,
Johan

Is inmiddels in orde. Beetje bijgesteld op potmeters!!!

Laatst bewerkt:
heb ik inderdaad ook last van, komt door de lagere propsnelheid volgens mij. wat erg helpt is schuin naar beneden dalen ipv recht.;)

Hallo
Ik ben ook bezig met een Quadcopter met daarop een HK board.
Nu is het mij nog niet helemaal duidelijk hoe het board op het frame te plaatsen.Ik wil hem vliegen als een X , moeten de pijltjes dan precies tussen de voorste armen in of moeten de pijltjes naar de linker arm wijzen.

Gr B

Hallo Birddog...

De pijltjes moeten inderdaad tussen de beide voorste poten wijzen..
suc-6 en plaat een paar foto's, mocht je meer vragen hebben dan is het wat gemakkelijker te zien..

gr Gert

Oke , bedankt Kan ik weer verder.
Foto,s plaatsen is mij ook nog niet duidelijk heb het een keer geprobeerd maar dat lukte niet.

Gr B

Gewoon even een account aanmaken bij Imageshack of photobucket of zo..de link van de foto copieren, en de link hier plaatsen door op het gele knopje in je berichtenbalkje te klikken
..

gr Gert

Ik heb nog een KK board besteld met een programmer ,ik neem aan dat het daar ook mee kan.
Ik dacht trouwens dat het board in x configuratie is, (out of de box ) dus dat is niet zo?

Back