LRP elektro algemeen

Ik dacht dat bij 4 wiel sturing het beter werkte als de achterwielen minder uitslag hebben dan de voorwielen? Dit lijkt me erg onrustig rijden, en meer iets voor een crawler.

is niet van mij, filmpje van internet

Ik heb zonet even de slipper wat strakker gezet... Binnekort maar even een 30T Pionion bestellen want 27 is een lachertje :D
De startpower staat nogsteeds op low:D echt tof dat Castle spul
Ik had de "conrad ragbanden" eronder vanavond, binnekort weer op warm asfalt proberen met de onroad wieltjes :D
Met het optrekken en afremmen voel ik de motor wel kwa warmte maar niks om zorgen om te maken, De regelaar niet. De fan slaat ook nog niet aan op de regelaar

nog even een vraagje welke lijm kan ik het beste gebruiken om de bandjes op sommige plekjes op nieuw te verlijmen
bij mijn lrp short course laat hier en daar de lijm los
want sommige zeggen seconde lijm
en een ander zegt nee daar moet je speciale lijm voor halen

ik gebruik altijd seconden lijm. helemaal ideaal bij reparaties.
wedstrijdrijders krijgen dure lijm van de sponsor denk ik ;)

nog even een vraagje welke lijm kan ik het beste gebruiken om de bandjes op sommige plekjes op nieuw te verlijmen
bij mijn lrp short course laat hier en daar de lijm los
want sommige zeggen seconde lijm
en een ander zegt nee daar moet je speciale lijm voor halen

Ik gebruik meestal die van Bison, in zo'n flesje met "vleugels" of een potje met "industrie" erop. De flesje met "vleugels" doseert erg prettig, en de inhoud droogt niet snel op, zoals je met die tubetjes wel vaak hebt. Het potje werkt ook wel, maar heeft wel de neiging zichzelf dicht te lijmen...

Ik gebruik ook Bison lijm, colle secondelijm industrie staat er op.
Ik gebruik gewoon een potje, als het dopje vast zit wil warm maken wel eens helpen.
Niet met een vlam, maar met een verfbrander oid, secondelijm is brandbaar, vraag me niet hoe ik het weet ;)

is er misschien nog iemand hier wie lrp onderdelen heeft liggen of nodig heeft?
om te verhandelen / ruilen?
ik heb twister onderdelen en zoek blast onderdelen

Mmm ik merk toch dat er wat issues zijn voor mij met de twister s10, wat weinig grondspeling en weinig tractie. De rest ben ik erg tevreden over, hij robuust snel wendbaar enz.
Ik zat te denken een blast tx 2, wat grotere wielen en 4wd, maar dan een roller zodat het niet te duur word en ik de elec zo weer over kan zetten in mijn twister.
Heeft iemand nog zoiets liggen of weet je waar ik die kan vinden?
Of kan ik bv grotere wielen op de twister zetten, 4wd hoeft niet per se maar door lang gras en wat grover terrein is het toch wel lekker.
De twister komt ook in truggy formaat, zou dat voldoende oplossing zijn?

alvast bedankt

mvg

pUch

Laatst bewerkt:
vraagje ik heb me een tijdje terug een ezrun setje aangeschaft motortje is 9 turns en de esc 60 a
maar n u heb ik de motor los gehad want de as zat los in de motor maar na het in elkaar zetten wil de motor niet meer draaien
bij het schoonmaken vanbinnen kwam er ook rotzooi uit
dus vermoed dat er een busje of ringetje is opgevreten
voor de rest ziet hij er nog netjes uit
de lagertjes zijn allebeide nog wel oke
alleen de as van de rotor die zat los heb ik weer vastgezet met locktight
ik weet het niet meer wat kan het zijn

Back