Manual / bouwverslag DJI flame wheel F450 (F330)+ instellen Naza Controller + GPS upgrade + Demo en

Das makkelijk te controleren..

Stick allebij rechts boven in de hoek, moeten de sliders in de ass software allemaal uiterst RECHTS staan...

Doe je de sticks links onder in de hoek dan moeten de sliders juist uiterst LINKS staan..

Als ik m'n zender uitzet, blijft de quad op de plek hangen en gaat niet in RTH.
Zou hij dat wel doen als ik de fail safe activeer?

Dit kun je zien in de ASS software.
As je de zender uit doet moet de slider gaan naar FAILSAFE. Pas dan werkt het.. En dan pas ALEEN als je OOK aangeeft in de Ass software dat je enhenced failsafe op RTH heb staan.

Nu gaat je ontvanger in failsafe mode, en das meestal laatst goed ontvangen situatie, of alles op neutraal, of weet ik veel. Wat je nodig hebt zelf instelbare failsafe, lees hiervoor je manuals bij je zender set..

Zal ik dat eens nakijken, heb volgens mij failsafe uitstaan op m'n zender omdat ik lange afstanden vlieg met m'n EZ*.

Heeft iemand toevallig de instellingen voor de Futuba FF-9?
Heb gezocht, maar krijg het niet voor elkaar.
Is trouwens de Lite versie van Naza.

Bedankt!

Ik wou me hier nog even bedanken bij Emil voor dit ontzettend goed draadje.
Ik heb sinds vandaag ook een (goed) vliegende F550 met Naza-M v2 incl. GPS.
De F550 is de standaard versie van DJI en wordt met een 3s 5000mAh Lipo gevlogen.
Ik moet nog een beetje met de Gains spelen, maar de Hexa vliegt al heel erg goed.
Hier nog een paar foto's van de Maiden.

F550-01.jpg

F550-02.jpg

F550-03.jpg

F550-04.jpg

F550-05.jpg

F550-06.jpg

Van de week ga ik er nog de verlichting in bouwen en alle kabeltjes netjes verleggen.
Ik heb ook nog een paar 10x5 Graupner props bestelt en die komen er volgende week ook op zitten.

Groetjes uit Zwitserland,

Jordy

Ook ik ga me wagen aan het bouwen van een 450, met behulp van dit mooie bouwverslag, en ben nu bezig de onderdelen en benodigheden te verzamelen. Maar , nu zie ik dat je het over Bison Lock Bond hebt , als borgmiddel, en dat dit geen kunststof zou aantasten. Maar als ik op de site van Bison kijk, staat er dat dit spul niet geschikt is voor hout en kunststof. Zie http://www.bison.nl/static/products/assets/asset_3405_2.pdf

Ik neem aan dat niemand enig probleem heeft ondervonden met Lock Bond bij het bouwen van zijn multicopter ?

Hallo Allemaal,
Ik ben helemaal nieuw hier.
Ik heb een f450 met een naza m lite en een spectrum dx7.
Wie kan en wil mij helpen met alles instellen!
Kom uit nijverdal stukje rijden is geen probleem.

Hallo Allemaal,
Ik ben helemaal nieuw hier.
Ik heb een f450 met een naza m lite en een spectrum dx7.
Wie kan en wil mij helpen met alles instellen!
Kom uit nijverdal stukje rijden is geen probleem.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back