Meld hier de kleine schoonheidsfoutjes van het nieuwe forum

Beheren bouwverslagen

Hoi Allemaal,

Eerder in dit topic is het al even ter sprake gekomen; het beheren van je eigen bouwverslagen. Werkt dit nog niet? en gaat het t.z.t. wel weer werken? of is dat met vBulletin niet mogelijk?

Verder niets dan lof hoor :D.

Groetjes, Danny.

Ik was ingelogd op het forum en was bezig met het typen van een lang bericht in kladblok om het daarna ergens hier te posten. Omdat ik toch iets meer tijd nodig had werd ik automatisch uitgelogd. Ik weet niet precies hoelang ik over dat stukje gedaan heb, maar een ruwe schatting is dat ik er ongeveer 30 minuten over gedaan heb. Is het normaal dat het forum me eruit gooit als er een bepaalde tijd geen actie is geweest?

Zelfde reactie hier Theo.

Ook ik verwonderde me er over dat ik uit was gelogd. (Automatisch uitloggen is me me overigens vaker gebeurt.)

'N half uurtje? Hmm, zou best wel eens wat korter kunnen zijn.

Wim

persoonlijk vind ik het heel vervelend om met 3karakters te moeten zoeken bijv. fc 28 kan niet moet je of aan elkaar zetten of - ertussen of hele forum doorspitten

Te koop aangeboden/gevraagd en SponsorCorner
!Forum description

EDIT: ook bij het wijzigen van berichten staan er tags van < p> en < /p> ???

EDIT2: Gebruikersinstellingen verkeerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Sub-forums, zoals EDF F3A F3A-X F3P, staan nu al weer een tijdje mooi op hun plaats.

Maar als je nu alleen het gedeelte 'Modelvliegen' bekijkt dan wordt het gewoon weer 1 lange lijst van forums en sub-forums (dus niet gestackt)

Rick

Ik kan trouwens ook geen smilies of opmaakmogelijkheden (Ik zie ze wel) aanklikken. Ik draai hier windows 2000 sp4 meen ik...

Anderen hetzelfde probleem met windows 2000?

Foto's die ik de ene keer niet zie en de volgende keer weer wel? :confused:

Ik weet niet of iemand daar al iets over gezgd heeft maar ik ben niet de enige (zie 'Forumleden... vreemde kisten' in Het Modelbouwcafé).

tijd van berichten

Hoi Robert,

Is het mogelijke om de tijd van antwoorden weer te vermelden, nu zie ik bv staan 1 dag of meerdere dagen, in het verleden staond er als ik het goed heb tijd, dag en datum

Met vriendelijke groet

Hans

Regelmatig krijg ik meerdere meldingen in mijn email van nieuwe postings, wel van hetzelfde topic. Stoort me niet echt, maar omdat het niet de bedoeling is, meld ik het liever.

Sub-forums, zoals EDF F3A F3A-X F3P, staan nu al weer een tijdje mooi op hun plaats.

Maar als je nu alleen het gedeelte 'Modelvliegen' bekijkt dan wordt het gewoon weer 1 lange lijst van forums en sub-forums (dus niet gestackt)

Rick

Dit moet inderdaad een keer opgepakt te worden, krijgt RC-Groups-achtige lijst...

Robert

In deze draad wilde ik in een van mijn posten een foto navoegen, maar die blijft alleen maar een link en wordt niet direct zichtbaar. Wat is hiermee aan de hand?

Niet zo zeer een foutje, maar misschien wel een vergissing!

De sponsoring van Pokerspelen is mij een doorn in het oog!

Laten we het bij een gezonde verslaving houden................

Verder proficiat met de nieuwe forum layout!

Succes, Ron

hahaha, dat is helemaal geen sponsoring voor pokerspelen... kijk maar eens goed naar die banner... niet te snel conlussie's trekken :wink:

Robert

Pokerbanner......
schater.gif

Back