Meld hier de kleine schoonheidsfoutjes van het nieuwe forum

Als ik een email krijg van een topic waarop ik geabonneerd ben, en ik klik op de link, dan kom ik meestal (maar niet altijd) op de eerste pagina van die topic.
Hoe komt het dat het de ene keer wel, en de andere keer niet goed gaat - en is het niet mogelijk om altijd bij de laatste post uit te komen?

Ik ben erg blij met de nieuwe forumsoftware.
Maar niet op alle puntjes.

1: Datum en tijdstip van een posting vond ik handiger ipv "1uur geleden" of "gisteren" .....

Kan hier een optie van gemaakt worden?

2: De smileys zijn zichtbaar, maar ik kan ze niet aanklikken ??
Ook is om dezelfde reden de uitgebreide pagina layout niet bruikbaar voor mij ..... (Ik heb WYSIWYG al aanstaan)

Ik heb onderin mijn scherm een uitroepteken staan :

mbf1.jpg

Als ik daarop dubbelklik krijg ik :

mbf2.jpg

mbf3.jpg

3: Kan ik zoals op het oude forum, mijn berichtengeschiedenis ergens aanklikken? En/of de nieuwe berichten sinds mijn laatste bezoek?

Als ik een email krijg van een topic waarop ik geabonneerd ben, en ik klik op de link, dan kom ik meestal (maar niet altijd) op de eerste pagina van die topic.
Hoe komt het dat het de ene keer wel, en de andere keer niet goed gaat - en is het niet mogelijk om altijd bij de laatste post uit te komen?
Merkwaardig genoeg is dit bij mij per p.c. ook nog verschillend. De ene pc produceert het 1e bericht van het draadje, de andere het 1e bericht van die dag. De volgende dag gaat het 1e bericht dan weer goed. Allemaal draaien ze op XP met i.e.7.

Zal ik mij dan ook maar weer eens laten horen. De modelbouw FAQ (FUCK) berichten zijn nog steeds zoek. Wel zijn de links naar het oude forum over gezet, maar deze werken uiteraard niet meer. Moet ik die artikelen weer over schrijven of is er nog een mogelijkheid om deze terug te halen.
Ook die uitstekende berichten over accu's en laders van Ernst Grundmann zijn er niet meer.

Groetjes Hans.

Het enigste wat ik nog mis is dat er onder de laatste post niet de mogelijkheid is om daar via

Modelbouwforum.nl > Algemeen > Helpdesk

terug kan komen op de plek die ik van daaruit wil bereiken. Dus graag zo een menu boom onder de laatste post als dat tenminste kan.

Theo,

Het heeft even geduurd, het lijkt zo simpel, maar het was even zoeken. Ik heb het voor je geregeld! (en voor de rest ook natuurlijk ;-) )

Robert

Vandaag een PB'tje ontvangen, waarvoor dank, maar als ik de link aanklik krijg ik een verwijzing naar mijn hotmail account. Als ik daarmee de toegang vraag met gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik een fout melding. Wat doe ik dan verkeerd?
Bij gebruik van mijn gebruikersnaam van het forum met wachtwoord idem.
Als het kan graag een nadere toelichting hierop.

Groetjes Hans.

Ik heb je een PB gestuurd Hans, ik heb jouw en de andere faq-schrijvers idd een PB gestuurd , maar ben wat info vergeten te geven.

Robert (die vanwege een klaarwakkere dreumes op dit abnormale tijdstip maar even achter de laptop zit ;-) )

fotos plaatsen

vroeger kon ik met gemak fotos plaatsen

maar nu zit ik hier al mijn haar uit te trekken omdat dat niet meer gaat

en jullie moeten niet niet afkomen met de uitleg die al ergens anders is gepost
want volgens mij staat daar nu niks bruikbaars meer in voor in het nieuwe forum
ben al een hele week aan het proberen maar niets lukt
vroeger ging het makkelijk met image shark

groeten tsoepie

Ja dat is zo. Ik kan wel een foto plaatsen, maar alleen op de ouderwetse manier (
zelf intikken); als ik het icoontje gebruik (wat met de vorige forumsoftware prima ging) dan krijg ik alleen dit:
sp006.jpg

Laatst bewerkt:

maar nu zit ik hier al mijn haar uit te trekken omdat dat niet meer gaat

en jullie moeten niet niet afkomen met de uitleg die al ergens anders is gepost
want volgens mij staat daar nu niks bruikbaars meer in voor in het nieuwe forum
ben al een hele week aan het proberen maar niets lukt
vroeger ging het makkelijk met image shark

groeten tsoepie

Ik heb zojuist weer een imageshack optie ingebouwd!

Pb meldingsvenstertje.

Als ik een pbtje heb ontvangen krijg ik keurig het meldingsschermpje in beeld.
Dan klik ik op oke.
Gaat ook nog goed.
Het volgende schermpje klik ik weer op oke.
Maar deze wordt gezien als popup.
Maar klik ik op anuleren kom ik bij de ontvangen priveberichten terecht.
Beetje vreemd.

Han.

Back