ron van sommeren
Forum veteraan
Titels kunnen niet gewijzigd worden, zit zo in de forumsoftware. Erg onhandig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Merkwaardig genoeg is dit bij mij per p.c. ook nog verschillend. De ene pc produceert het 1e bericht van het draadje, de andere het 1e bericht van die dag. De volgende dag gaat het 1e bericht dan weer goed. Allemaal draaien ze op XP met i.e.7.Als ik een email krijg van een topic waarop ik geabonneerd ben, en ik klik op de link, dan kom ik meestal (maar niet altijd) op de eerste pagina van die topic.
Hoe komt het dat het de ene keer wel, en de andere keer niet goed gaat - en is het niet mogelijk om altijd bij de laatste post uit te komen?
vreemd... zal er eens induiken..
Het enigste wat ik nog mis is dat er onder de laatste post niet de mogelijkheid is om daar via
Modelbouwforum.nl > Algemeen > Helpdesk
terug kan komen op de plek die ik van daaruit wil bereiken. Dus graag zo een menu boom onder de laatste post als dat tenminste kan.
Ja dat is zo. Ik kan wel een foto plaatsen, maar alleen op de ouderwetse manier (vroeger kon ik met gemak fotos plaatsen
Theo,
Het heeft even geduurd, het lijkt zo simpel, maar het was even zoeken. Ik heb het voor je geregeld! (en voor de rest ook natuurlijk ;-) )
Robert
vroeger kon ik met gemak fotos plaatsen
maar nu zit ik hier al mijn haar uit te trekken omdat dat niet meer gaat
en jullie moeten niet niet afkomen met de uitleg die al ergens anders is gepost
want volgens mij staat daar nu niks bruikbaars meer in voor in het nieuwe forum
ben al een hele week aan het proberen maar niets lukt
vroeger ging het makkelijk met image shark
groeten tsoepie
Als jij diezelfde probleempjes nog hebt, bestaan ze nog... :wink:
Theo,
Het heeft even geduurd, het lijkt zo simpel, maar het was even zoeken. Ik heb het voor je geregeld! (en voor de rest ook natuurlijk ;-) )
Robert