Wil,
Kan je misschien een keer een beetje respect voor andermans materiaal hebben en zeker niet je frustratie ventileren !!!
Tsjonge zeg, je kan ook nooit eens normaal een fatsoenlijk antwoord geven op een vraag van iemand die blij is met zijn wagen.
Als het je niet zint, zeg dan niets... zo moeilijk is het allemaal niet.
Hey Fuzzy, ik dacht al wat duurt hel lang voordat ie weer begint te mopperen.
Respect voor het enthousiasme van beginnende rijders met nieuwe auto's heb ik zekers, daarom heb ik niet meteen gereageerd. Maar pas toen het nep spul helemaal kapot was.
Respect voor namaak, neprommel of mensen die daar aan mee werken heb ik niet, maar dat wist je al volgens mij.
Ik ventileer mijn frustratie's niet hoor. Ik ben nl. helemaal niet gefrustreerd.
Ik heb ook geen antwoord gegeven op een vraag.
Sandor heeft de pech verkeerd te zijn voorgelicht en nu zit hij met een kapotte neppert. En dat is heel vervelend. Hij heeft nl. zijn chassis middendoor gereden bij zijn nieuwe neppert. En dat kost hem dus de nodige euri's Dus of hij nog blij is kun je beter aan hem vragen.
En jij bepaalt gelukkig nog steeds niet of ik iets zeg.
Wat voor jou dan weer heel erg moeilijk is.
chris1144 zei:
vraagje fast wil dus jij zegt dat je een aluminium gearbox moet hebben maar ik rij toch nog wel met een kunstoffen gear box en heb de gearbox zojuist los gehad en zat geen speling op? jij zegt dus dat een aluminium bak beter is maar wat is dan een goed merk zie ze nog wel eens van integry maar hoor daar ook nog wel slecht dingen over dat de lagers niet lekker passen en dat de mesh van de tandwielen niet goed is. maar wat is dan nu een goed merk voor een alu gearbox?
Nee, de kunststof gearbox van HPI is goed. Maar je moet zorgen dat er voldoende goed vet in zit, en je moet dit ook regelmatig controleren.
Je diff. huis moet van alu, zijn en daar moet olie in. Hoe dikker de olie hoe meer hij spert.