Mini H blackout

nieuw jaar nieuw modelletje, eens even bouwen deze week. kijken wat die doet :-)
dboa.jpg

z22c.jpg

ackq.jpg

Hey Thom,

goede mini start in 2014,
ziet er goed uit dat "matt", vind het persoonlijk mooiers dan het glanzende..

ben benieuwd hoe ie vliegt,

suc6

Zo iets verder, props zitten wel redelijk dicht op elkaar zal net 2 a 3mm zijn. moet goed komen denk ik :)
Nu nog wachten tot rvspaleis weer open is voor 2mm schroefjes voor de motoren.
eomv.jpg

84xk.jpg

kamf.jpg

a7b3.JPG

861t.jpg

Ik heb een vraag hebben julie de fpv wel eens op 1.3 ghz zo ja heb je dan nier het gevoel dat je rc singaal minder word want ik heb nu alles zo ver van elkaar af en ik heb maar 40/50 % singaal dan ik zonder fpv heb wat kan ik er aan doen ik stoor me er heel erg aan

Ik heb een vraag hebben julie de fpv wel eens op 1.3 ghz zo ja heb je dan nier het gevoel dat je rc singaal minder word want ik heb nu alles zo ver van elkaar af en ik heb maar 40/50 % singaal dan ik zonder fpv heb wat kan ik er aan doen ik stoor me er heel erg aan

Nee hoor, ik vlieg nu al maanden met 2.4Ghz Fasst en Vtx 1.3Ghz, en zelfs zonder lowpass filter. We zijn al op 1.3km geweest zonder problemen (wel zonder obstakels ertussen) Normale afstanden die ik vlieg ligt rond de 800/900 meter, zelfs af en toe met een boompje ertussen, gaat allemaal prima:) Ik hoef geen EZUHF te kopen:p

Ja ik vlieg in een paadje omringt door bomen kan dat de oorzaak zijn ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Back