Mini H blackout

Openzich dus tot 800meter maximaal ongeveer en met bebossing en obstakels tot 200meter, dan zit je veilig. Ook weer afhankelijk van hoeveel en wat voor obstakels er zijn natuurlijk.
Je vtx en ontvanger zover mogelijk uit elkaar op de multi!

Afschermen op een mini: is dat een optie? Er is al zo weinig ruimte.
Een tussenschot met alu plak folie? Nee helpt niet veel denk ik

Afschermen op een mini: is dat een optie? Er is al zo weinig ruimte.
Een tussenschot met alu plak folie? Nee helpt niet veel denk ik
Nee dan blokeer je het voor jezelf ook :D. Gewoon niet te dicht op mekaar als het 2.4 en 1.3ghz is. Met een 200mw vtx komt het bijvoorbeeld niet zo nauw.

Nog tips voor de 1.3 antenne voor de mini?
Welke en eventueel een building manual?
Heb nu de stock sprietje maar bevalt niet zo goed met CL op receiver/bril

Nog tips voor de 1.3 antenne voor de mini?
Welke en eventueel een building manual?
Heb nu de stock sprietje maar bevalt niet zo goed met CL op receiver/bril
Ik gebruik de stock lawmate omni. Deze is heel klein en vrij dun. Glitcht uiteraard behoorlijk bij indoor locaties en tussen veel obstakels, maar is te overzien.

Ik doe geen cloverleaf erop, omdat ik die toch snel kapot vlieg op zo'n mini. Wil wel krap kunnen vliegen zonder schade. Dan neem ik die kleine glitches voor lief en vlieg er gewoon doorheen. Op een gegeven moment werkt het niet eens storend. Op 1.3ghz zijn de glitches vele malen korter dan 2.4 of 5.8, dus je bent eigenlijk nooit echt blind. Je hersenen projecteren er makkelijk weer beeld doorheen :D.

Hier een extreem voorbeeld hoe het kan zijn. Beelden van iemand anders uiteraard. Je ziet dat het beeld er altijd is en je door het statische heen kan zien in vergelijking met 5.8 waar het echt soms op zwart gaat wat best wel afschrikt.

Dit is tevens mijn oude DVR opname met een cloverleaf en door de bomen heen (flink bebosd)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier wat prop thrust metingen van iemand

mJPwr.jpg

Hier een extreem voorbeeld hoe het kan zijn. Beelden van iemand anders uiteraard. Je ziet dat het beeld er altijd is en je door het statische heen kan zien in vergelijking met 5.8 waar het echt soms op zwart gaat wat best wel afschrikt.

Dit is tevens mijn oude DVR opname met een cloverleaf en door de bomen heen (flink bebosd)

beeld van jou en die gozer vindt ik echt Super !!
hoef ik niet te proberen zo door de bossen met 5.8 dan
ben blij dat ik ook 1.3 heb besteld !!!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back