Mini H blackout

Ik draai ze op een 12A ESC, maar op piek trekken de motoren 14,5A.
Propadapter zit er niet bij. Ook niet los bij HK bestellen want dat is troep. (heb hier 6 stuks waar ik niks mee kan)
Beter hier in NL een paar bestellen.

Jep :D

Maar zodra je het gas opentrekt maakt het allemaal niet meer uit :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik draai ze op een 12A ESC, maar op piek trekken de motoren 14,5A.
Propadapter zit er niet bij. Ook niet los bij HK bestellen want dat is troep. (heb hier 6 stuks waar ik niks mee kan)
Beter hier in NL een paar bestellen.

En welke adapters gebruik je dan? en waar kunnen ze besteld worden?

thx

Ik ben naar Elbe hobbysupply gereden en heb daar mooie adapters aangeschaft. Waren geloof ik de kleinste voor een 3 mm as.

Kwamen vandaag nieuwe propjes binnen=) ben benieuwd hoe het vliegt, ziet er in ieder geval goed uit zo!

eraqadav.jpg

paqe7epu.jpg

Edit: weet iemand hoe ik betere kwaliteit foto's kan uploaden vanuit tapatalk?
Edit2: heb iets gevonden=)

Laatst bewerkt:
Betere foto's vanuit Tapatalk lukt niet: in MBF mag je geen attachments via Tapatalk uploaden alleen via Tapatalk zelf.
Via de Webbrowser en je fotoalbum: dan lukt het wel

ik ben vanaales uit aan het zoeken ivm een fpv set op de mini.

maar ik zit met een vraagje over cloverleafs of spironet.
is hier een verschil tussen?
en ik zie zowel cloverleafs van 15 euro en ook van 38 euro? welke zijn nu bewezen goed?
en kun je ze allemaal buigen? wil hem graag achter uit de mini laten komen maar dan moet er een hoek van 90 graden inkomen.

spironets zijn cloverleafs, dat is de vorm van de antenne, de spironets zijn buigbaar, de boscam antennes zijn ook buigbaar. je hebt ook goedkopere versie's die zijn niet buigbaar en dan heb je een coax knietje nodig

Back