Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jammer dat de horizon een beetje off is, ik weet eigenlijk niet hoe ik dit kan
doen zonder expensive software, en me Utorrent is gevirust dus die doet ook
niets meer
Tja, het is mijn ding niet, maar zelfs voor liefhebbers lijkt mij zeventien foto's van dezeelfde boot eigenlijk lichtelijk overdreven...![]()
Dat bedoeld bdoets helemaal niet joh. Hij wil eigenlijk gewoon zeggen "less is more", een serie van wat minder foto's zouden je prima platen ten goede komen.Dan kijk je er toch mooi langsheen! Mooie foto's, niet modelbouw staat er toch.. Staat er ook ergens een limiet? Nee he? Ben dus vrij om te plaatsen wat ik wil lijkt mij!
bedankt, voor jou ook mijn complimenten, steeds weer knap gedaan!Leuk ding, ik vind ze altijd wat prijzig aangezien mijn sleutelhangers meestal niet zo lang leven.
Mooie plaatjes weer mensen, vooral die van Cooper.
@Cooper: hele mooie plaat maar toch jammer dat hij vanuit de auto genomen is.
Jesse,
Heb je bewust voor F9 gekozen en daarbij de 400 ISO voor lief genomen?
Een lagere ISO zou toch scherper worden (minder ruis?)
Tja, elke ISO stap scheelt natuurlijk weer een stop of een sprong in je belichtingstijd.
Bewust voor deze combi gekozen?
Wim,
die hier wat mee probeert te leren.
Lens verder open geen optie, daar kan ik in komen. Lens kwaliteit is over het algemeen minder bij verder geopend diafragma.
F9 is dus het uitgangspunt.
Dan is je ISO toch een "vast" gegeven?
Je hebt een bepaalde ISO ingesteld (hoewel je dat in de tegenwoordige digitale foto wereld per foto kunt veranderen)
Je sluitertijd volgt hier dan (automatisch) uit.
Of had je andere overwegingen Jesse?
Wim
Mijn camera staat in de stand "automatisch" ook op 400, dus die waarde verbaasd me niet.Je hoeft niet in dat vaste stramien van iso te denken hé Wim.
Je kan ook Iso800 doen op 15 sec, maar dan heb je meer ruis
of iso200 op 1minuut (bulb) maar dat is misschien van het goede teveel.
Ook mijn camera heeft een stand M, waarmee ik alles handmatig in kan stellen. Het is (wat mij betreft) echter dermate complex, dat ik volledig handmatig maar vergeet.op de M stand kan je alles zelf instellen hé, de sluitertijd volgt enkel automatisch als je in de AV stand werkt.
Misschien niet, maar leg jij het verschil bij?Waarschijnlijk heeft Jesse enkele testshots gedaan vooraleer hij op deze combinatie uit kwam.
ps: koop maar snel die DSLR
een canon 1000D is niet echt duur!