Namaak T-rex 450 voor 35 dollar??

• Topicstarter Topicstarter Rogier
  • Startdatum Startdatum
Heb wel deze pinion gevonden : CopterX 450-10-02 Motor Pinion Gear 11T/13T Trex 450SE - eBay (item 170349753509 end time Aug-25-09 12:16:17 PDT)

die zender die jij aangeeft van Turnigy is ook exact dezelfde zender als van r2hobbies :)
heb zelf wel een MX-12 maar dat is volgens mij erg lastig programmeren.

MX12 lastig programeren??
ik vind hem zelf ideaal voor een 6ch CCPM heli..
op verschillende plekken zijn de instellingen terug te vinden..
Gebruik hem zelf a 1,5 jaar tot volle tevredenheid..

Benno

Er zijn eigenlijk maar 3 typen Heading hold gyro's..
1 veel te dure voor 150 euro en meer, een echte overkill...
2 goede gyro voor rond de 100 euro zoals de LG-2100t en de iets duurdere GY401..
3 redelijke gyro's rond de 30 a 40 euro die allemaal redelijk werken maar wel een temperatuur drift hebben..
De assain GA410 is daar wel een van de betere van..
jou linkje behoort bij de cat 3..
En geloof me, ik heb ze nog wel goedkoper gezien..

Benno

Ja hoor ! zet gewoon die cheap gyro erop ;) Ik heb geen ervaring met die mystery maar zou het rustig proberen.

De assan gyro werkt prima, zelfs met de hxt 900 servo houd hij lekker de staart vast.

wat ik me afvraag... Zijn er na de verzend koste ook nog kosten voor de duane ?

wat ik me afvraag... Zijn er na de verzend koste ook nog kosten voor de duane ?

Als de douane je pakketje er uit plukt en je moet betalen kan je rekenen op een bedrag van 12,50 (inklaringskosten) + 19% btw.

Kreeg gister een mooie brief op de deurmat, of ik even de waarde wou aangeven. Ben het wachten zat, dus maar gewoon eerlijk de factuur uitgeprint en er bij gedaan, wil eens een keer vliegen!

Als de douane je pakketje er uit plukt en je moet betalen kan je rekenen op een bedrag van 12,50 (inklaringskosten) + 19% btw.

Kreeg gister een mooie brief op de deurmat, of ik even de waarde wou aangeven. Ben het wachten zat, dus maar gewoon eerlijk de factuur uitgeprint en er bij gedaan, wil eens een keer vliegen!

totaal + 20% btw + 6% inklaring. Dus dat zijn productskosten EN verzendkosten waar je nog eens overheen betaald, en vervolgens betaal je inklaring kosten over je BTW....

Inklaring = verwerkingskosten die standaard 12,50 kost ongeacht wat er in die doos zit. BTW (19 %) betaal je over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Inklaring = verwerkingskosten die standaard 12,50 kost ongeacht wat er in die doos zit. BTW (19 %) betaal je over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Hoe kom je erbij dat de inklaringskosten standaard €12,50 zijn? Ik heb hier facturen liggen waar ze €8,75 in rekening gebracht hebben maar ook van €17,00.

Heb eindelijk mijn setup bij elkaar gesprokkeld.
nu wachten tot alles binnen is en dan bouwen maar :)

- CopterX 450AE V2
- 430XL Motor (3550Kv) & 50A ESC BEC
- Motor Gear 11T/13T
- Assan GA-410 Tail Lock Gyro
- Flightmax 2200mAh 3S1P 25C
- 4x HXT900
- MHZ Sexta 6CH 40Mhz + Graupner MX12
en deze canopy :

capturewlx.jpg

40Mhz is niet "bedoeld" voor vliegende modellen. Dat is 35Mhz.
40Mhz wordt ook gebruikt voor auto's en boten.

je hebt al een lipo lader?

Laatst bewerkt:
ik heb maandag ook gewoon alle facturen en pay-pal berichten naar de douane op gestuurt en ben nu ook in smart aan het wachten op mijn hk450

stef

Hou de staart fin in de gaten.
Ik had tot twee keer toe dat mijn staart weg draaide onder het vliegen.
Ik verdacht eerst de assan gyro ervan maar bij herstel werk{na crash} zie ik nu dat de staart fin happen heeft gehad van de staart rotor.
De staart fin in de kit is zo slap als je hard vliegt in de wind dat hij spontaan in de staart buigt.
En ik kan je zeggen dat dat niet lekker vliegt!

we gaan het mee maken, heli is gisteren vrij gegeven door de douane en zal dus maandag of dinsdag wel voor meneer de postbode bezorgt worden.

stef

Back