Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ah gecrashed hij steeg op en dook een kant op en bam klaar der mee.
![]()
Vandaag begonnen met het in elkaar zetten van mijn HK450, tgaat redelijk goed, vooral omdat het mijn eerste heli is die ik in elkaar zet. Echter loop ik alleen tegen een paar vragen aan die me niet helemaal duidelijk zijn.
-Hoe bevestig ik de staart servo aan de servomounts? Heb gekozen voor een HXT900 servo op de staart. Probleem is dus, hoe maak ik hem vast? Bij de swash servo's zitten van die plastic stukjes om de schroef in te schroeven, alleen zijn die er niet voor de tail servo. Hoor dit? Of mis ik gewoon een paar parts (wat me niet aannemlijk lijkt)
-Next one, hoe bevestig ik de balllinks van de swash aan de servo horn's?
-Er zitten van die zwarte dikke rubberen ringen bij, horen die om de landinggear? Heb ze daar nu om zitten en het lijkt alsof ze daar voor gemaakt zijn. Heb de nieuwe kit en dus het nieuwe landingsframe en niet meer de align achtige.
Dat is het voor nu, hopen dat ik verder geen problemen tegen kom.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Als je zo al 10 vluchten hebt gevlogen dan zou ik dat hout er gauw onder uit knippen..alles werkte gewoon had er al een stuk of 10 vluchten op zitten maar waarschijnlijk is door het plaatsen van de accu en het terug zeten van de canopy een servo kabeltje uit me ontvanger geschoten en bij het opstijgen kon ik dus niet sturen en is hij gekanteld, dus een weise les voor mij altijd cheken of alle servo's het doen voor dat ik ga opstijgen !!!
stef
hk 450 en trex 450 canopy zouden op elkaar moeten passen.