Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bestel dan de D4R-II, dan heb je meteen CPPM en een lekkere kleine ontvanger met telemetrie.
Mbt FrSky telemetry staat in de handleiding van de NAze32: [5] FrSky Telemetry output port. Connect to ‘RxD’ on any telemetry-enabled FrSky Receiver (D8R, etc).
Dat had ik inderdaad gezien, maar aan de naze kant heb ik Tx en Ground en aan de receiver kant heb ik Ground, Plus en Signal. Dat is dus anders als op het plaatje wat hierboven staat. Daardoor wist ik niet zeker of ik Tx gewoon aan signal moest hangen of aan de +.
Dat heb ik ook nog 2 poorten 1 RSSI en 1 smart port, ik had al begrepen dat ik die smart port niet moest hebben.
Oh ja, je hebt natuurlijk de nieuwste FrSky (X-series) ontvanger. Geen id hoe telemetrie dan werkt en of dat anders is dan met de vorige versies (D-series).
Bestel dan de D4R-II, dan heb je meteen CPPM en een lekkere kleine ontvanger met telemetrie.
Mbt FrSky telemetry staat in de handleiding van de NAze32: [5] FrSky Telemetry output port. Connect to ‘RxD’ on any telemetry-enabled FrSky Receiver (D8R, etc).
Ik heb je tip gevolgd, en de D4R-II besteld ipv een X6R, nou weet ik alleen niet zeker of ik er andere firmware op moet flashen, er is speciale 27ms firmware voor gebruik met CPPM. Je zou eventueel ook nog ch7 en ch8 kunnen uitschakelen (Moet nog uitzoeken of dit op de Taranis kan.)
Gebruiken jullie de D4R-II al met CPPM? Hoe hebben jullie dit opgelost?