Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum.
![]()
scherp
moest er wel even over prakizeren voor ik um doorhad
ga ze ook maar kopen
van hk vind ik het altijd een ellende dat het zolang duurt voor je het binnen hebt
groet alfred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum.
![]()
probeer een beetje aan de anderekant van het velt te vliegen misschien iets meer ruimte. palen, bomen hebben een soort van aantrekkingskracht op vliegtuigen op een compleet open veld weten mensen altijd de enige boom te vinden.
rubberen zooltjes ?
de kans dat het in de kabels blijft hangen is klein en zolang de wind nog beter stuurt dan ons is er weinig aan te doen
groet alfred
de meeuwen hebben er weinig last van, misschien door hun roze voetjes
on topic
las de tip om met kokend water de deuken en vervormingen uit het piepschuim te krijgen
werkt goed, me staart is weer bijna recht
groet alfred
Leuk gevonden, maar ik zou het dan liever hebben over "kansen zien en benutten" ;-)vrekkenproject
Het doel van een horizontale draadboog is denk ik anders. Wat Alfred heeft is meer bedoeld als een figuurzaag voor schuim. Wat jij bedoelt is voor het snijden van complete vleugels uit een blok schuimIk zou er persoonlijk ook een grotere horizontale draadboog van maken
voor de onderzijde van de vleugel is er ook niets meer in de doos, weet niet of daar nu hout of folie opmoet maar dacht daar depron op te plakken
gaat dat ?